Typische Paarslicht reply !paarslicht schreef:Ik denk dat je het beter achter je kan laten. Er is geen noemenswaardige informatie te vinden op de diverse sites/forums (incl. buitenlandse) en ook op de site van de heer Sassen vindt je niets bijzonders. De site van Sander vind ik nogal chaotisch en op "het forum" aldaar ook geen informatie. Verdere info over prijzen moet vervolgens via een mailtje, erg amateuristisch.Miniwatt schreef:Ik ben ook nog steeds benieuwd, vandaar deze bump..cve schreef:En daarom ben ik extra benieuwd hoe het er mee gaat. Foto's van diverse bouwstadia zijn natuurlijk ook altijd leuk. Zeker bij dit project. Moet voor jezelf ook leuk zijn om te zien wat er van die verkochte setjes is geworden.
Co
Vooralsnog heb ik geen enkele (onafhankelijke) bron kunnen vinden die de claims (meetwaarden over dit project) kunnen bevestigen.
Dit is geen goed voorteken....
Het was zo lekker "rustig" al die tijd.
Krijg ik nu weer van die aardige PM`mtjes Paarslicht
