Sneak-preview, superlatieve klasse-A

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

paarslicht schreef:
Miniwatt schreef:
cve schreef:
En daarom ben ik extra benieuwd hoe het er mee gaat. Foto's van diverse bouwstadia zijn natuurlijk ook altijd leuk. Zeker bij dit project. Moet voor jezelf ook leuk zijn om te zien wat er van die verkochte setjes is geworden.

Co
Ik ben ook nog steeds benieuwd, vandaar deze bump..
Ik denk dat je het beter achter je kan laten. Er is geen noemenswaardige informatie te vinden op de diverse sites/forums (incl. buitenlandse) en ook op de site van de heer Sassen vindt je niets bijzonders. De site van Sander vind ik nogal chaotisch en op "het forum" aldaar ook geen informatie. Verdere info over prijzen moet vervolgens via een mailtje, erg amateuristisch.

Vooralsnog heb ik geen enkele (onafhankelijke) bron kunnen vinden die de claims (meetwaarden over dit project) kunnen bevestigen.
Dit is geen goed voorteken....
Typische Paarslicht reply !

Het was zo lekker "rustig" al die tijd.



Krijg ik nu weer van die aardige PM`mtjes Paarslicht :evil:
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

... iets met olie en vuur ...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik ga dit eens een keer NIET opschonen. Hoogstens dat ik de boel eens opsplits tzt. Er zijn over deze figuren al veel woorden aan vuil gemaakt door iedereen en ik ben het een beetje zat dat die nego´s hier de boel komen verstjeren. En als anderen het hiermee eens zijn, val me rustig bij hoor. Dan zijn we maar een partijdige kliek en weet ik al, ik ben het zat.

Er zitten hier veel meer mensen met gebruiksaanwijzing, maar vrijwel iedereen blijft het grootste deel construcitef en opbouwend en voegen wat toe aan dit forum. De echte miezemauzers kunnen wat mij betreft weg blijven en hun persoonlijke oorlogjes voeren via pm of mail. Daar hoef ik geen last van te hebben.

Wowly
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Ja, laat staan :) Ik ben sowiso niet zozeer voor cencuur op fora.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Wat mij betreft reageert SSassen voor de verandering eens een keer gewoon niet en laat hij paarslicht lekker in de stront zakken.
Digidoo
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 927
Lid geworden op: za 30 jul 2005, 17:57
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Digidoo »

O, dat zou ik nou eigenlijk jammer vinden. Ik had al een biertje koud staan om van het schouwspel te gaan genieten :lol:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Wat mij betreft reageert SSassen voor de verandering eens een keer gewoon niet en laat hij paarslicht lekker in de stront zakken.
Ik ga d'r een gewoonte van maken om mensen die totaal zonder kennis van zaken en zonder enige aanleiding dingen gaan roepen gewoon te negeren, vooral als ze denken mij in een hoekje te kunnen drukken zonder enige onderbouwing van hun argumenten.

Als er nu sprake was van enige onderbouwing of steekhoudende argumentatie dan had ik wél de moeite genomen om te reageren. Ik ga namelijk een inhoudelijke discussie niet uit de weg, in tegendeel. In dit geval is het net een klein kind dat loopt te zeuren om een ijsje en stampvoetend met een rood hoofd naast je staat te huilen als 't z'n zin niet krijgt.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
paarslicht
Berichten: 31
Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
Locatie: Assen

Bericht door paarslicht »

SSassen schreef:
Wat mij betreft reageert SSassen voor de verandering eens een keer gewoon niet en laat hij paarslicht lekker in de stront zakken.
Ik ga d'r een gewoonte van maken om mensen die totaal zonder kennis van zaken en zonder enige aanleiding dingen gaan roepen gewoon te negeren, vooral als ze denken mij in een hoekje te kunnen drukken zonder enige onderbouwing van hun argumenten.

Als er nu sprake was van enige onderbouwing of steekhoudende argumentatie dan had ik wél de moeite genomen om te reageren. Ik ga namelijk een inhoudelijke discussie niet uit de weg, in tegendeel. In dit geval is het net een klein kind dat loopt te zeuren om een ijsje en stampvoetend met een rood hoofd naast je staat te huilen als 't z'n zin niet krijgt.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Het is slechts een constatering, geen verdere bronnen. Ik heb vast ongelijk, ik hoop het zelfs. Ik kan erg goed tegen mijn verlies maar dan wil ik graag het volgende weten: waar zijn er andere bronnen te vinden Sander?
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

En wat de meetwaardes betreft, denk je werkelijk dat ik m'n naam durf te zetten onder iets dat niet presteert zoals beloofd? Ik ben zelf de grootste klootzak wat dat betreft als ik een fabrikant kan vinden die fabeltjes verkoopt, dus reken d'r maar op dat 't ontwerp doet wat 't belooft.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Ps. het gros van de mensen die de ExtremA hebben gebouwd zijn hobbyisten en liefhebbers, die beschikken in de regel niet over een Audio Precision meetsysteem zoals gebruikt om de metingen te verrichten, daar hangt namelijk een prijskaartje aan van enkele tienduizenden euro's.

Helaas presteert de versterker dusdanig goed dat je met een PC en geluidskaart geen ene donder opschiet en betere meetsystemen zal je bij 't gros van de hobbyisten niet vinden.

Echter als je eerste wilt zijn die publiekelijk de meetwaardes verifieert kan je bij mij een set printen bestellen. Voor onderdelen had je geloof ik al een goedkoop adres, dus moet 't toch prima te doen zijn, niet?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
paarslicht
Berichten: 31
Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
Locatie: Assen

Bericht door paarslicht »

SSassen schreef:
Ps. het gros van de mensen die de ExtremA hebben gebouwd zijn hobbyisten en liefhebbers, die beschikken in de regel niet over een Audio Precision meetsysteem zoals gebruikt om de metingen te verrichten, daar hangt namelijk een prijskaartje aan van enkele tienduizenden euro's.

Helaas presteert de versterker dusdanig goed dat je met een PC en geluidskaart geen ene donder opschiet en betere meetsystemen zal je bij 't gros van de hobbyisten niet vinden.

Echter als je eerste wilt zijn die publiekelijk de meetwaardes verifieert kan je bij mij een set printen bestellen. Voor onderdelen had je geloof ik al een goedkoop adres, dus moet 't toch prima te doen zijn, niet?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Het gaat er niet om of dat ik je nu wel of niet geloof. In de wereld van de wetenschap moet het nu eenmaal ook door anderen zijn getoetst voordat het waarheid is. Het is niet aan mij te bepalen maar aan de rest van de wereld. Ik wil gewoon meerdere bronnen zien.

En ter zijde: menig fabrikant komt met claims die niet bewaarheid worden in het veld (en het blijven goede producten) Niets ten kwade van jou product maar ik wil altijd een tweede partij zien.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Dit is geen wetenschappelijk onderzoek hoor, wat verificatie behoeft omdat 't een nieuwe theorie, concept of idee poneert. Dit is een versterker die z'n prestaties oa. ontleent aan een goed mathematisch onderbouwd ontwerp. Je kunt e.e.a. dus ook narekenen, of eens in de simulator gieten en mits je dan goede modellen gebruikt voor de diverse componenten zie je ook daar prachtige resultaten uitrollen.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
paarslicht
Berichten: 31
Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
Locatie: Assen

Bericht door paarslicht »

SSassen schreef:
Dit is geen wetenschappelijk onderzoek hoor, wat verificatie behoeft omdat 't een nieuwe theorie, concept of idee poneert. Dit is een versterker die z'n prestaties oa. ontleent aan een goed mathematisch onderbouwd ontwerp. Je kunt e.e.a. dus ook narekenen, of eens in de simulator gieten en mits je dan goede modellen gebruikt voor de diverse componenten zie je ook daar prachtige resultaten uitrollen.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Dat beweer ik ook niet. De wereld van de wetenschap mag je dus veel ruimer zien.
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Bericht door knuisje »

@ Paarslicht

Als Sander niet met meetgrafieken was gekomen maar met allerlei "audiofiele" kwalificaties zoals veel audio-journalisten plegen te doen dan had je een punt gehad. Maar de metingen zijn glashelder en door iedereen met geschikte apparatuur te verifieren.

Een houding van "ik geloof geen snars van de metingen tot de juistheid bewezen is door anderen" getuigt niet van veel respect t.o.v. Sander en Bruno (toch mensen die kosteloos een zeer goed ontwerp aan zelfbouwers ter beschikking stellen).
Dan geloof je waarschijnlijk ook de metingen van de UcD's niet? Die heb ik ook niet door anderen bevestigd gezien. Waarom richt je je dan ook niet tegen Hypex? En waarom niet tegen "high-end audio fabrikanten" die slechts een paar niets zeggende getallen publiceren ipv. uitgebreide meetgegevens?

Ik vind het wonderlijk en laakbaar gedrag om alleen maar te schoppen tegen personen die met hun kennis veel anderen hebben geholpen en zelf helemaal niets bij te dragen. Als je een keer mot heb gehad met Sander, vecht het dan even via de PM uit en vervuil niet dit mooie forum met je kinderachtige getreiter.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

In de wereld van de wetenschap moet het nu eenmaal ook door anderen zijn getoetst voordat het waarheid is. Het is niet aan mij te bepalen maar aan de rest van de wereld. Ik wil gewoon meerdere bronnen zien.
Dat beweer ik ook niet. De wereld van de wetenschap mag je dus veel ruimer zien.
Sorry hoor, als ik je met je neus op de feiten druk moet ik 't opeens ruimer zien? Dan had je een dergelijke, niet ter zake doende, opmerking ook gewoon achterwege kunnen laten.

De vraag is echter wat je met al dit gezeur wil bereiken? Het enigste waar je tot nu toe verwoede pogingen toe doet is om mij en Bruno in een kwaad licht te zetten, ik snap daar de beweegredenen niet helemaal voor? Misschien dat je daar eens tekst en uitleg over kan geven?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

SSassen schreef:
Wat mij betreft reageert SSassen voor de verandering eens een keer gewoon niet en laat hij paarslicht lekker in de stront zakken.
Ik ga d'r een gewoonte van maken om mensen die totaal zonder kennis van zaken en zonder enige aanleiding dingen gaan roepen gewoon te negeren, vooral als ze denken mij in een hoekje te kunnen drukken zonder enige onderbouwing van hun argumenten.
Sander, je houdt je niet aan je belofte, je hebt al ettelijke malen gereageerd zonder dat ik een reactie van betreffende persoon heb gezien die getuigt van kennis van zaken :wink: .

Ik quote nog even de aanleiding van de opmerkingen van Wowly en mij. Probeer er gewoon boven te staan, het verweer over de onafhankelijk bron is uitermate zwak en gaat voorbij aan de stemmingmakerij richting jouw persoon. Typisch trollengedrag, een onverkwikkelijke post doen en je dan plots van geen kwaad bewust zijn. Ik zou er geen woorden meer aan vuil maken als ik jou was.
paarslicht schreef:
Ik denk dat je het beter achter je kan laten. Er is geen noemenswaardige informatie te vinden op de diverse sites/forums (incl. buitenlandse) en ook op de site van de heer Sassen vindt je niets bijzonders. De site van Sander vind ik nogal chaotisch en op "het forum" aldaar ook geen informatie. Verdere info over prijzen moet vervolgens via een mailtje, erg amateuristisch.

Vooralsnog heb ik geen enkele (onafhankelijke) bron kunnen vinden die de claims (meetwaarden over dit project) kunnen bevestigen.
Dit is geen goed voorteken....
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

paarslicht schreef:
Het gaat er niet om of dat ik je nu wel of niet geloof. In de wereld van de wetenschap moet het nu eenmaal ook door anderen zijn getoetst voordat het waarheid is.
Dus bouwen die hap en dan pas zeuren. :D
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

SSassen schreef:
De vraag is echter wat je met al dit gezeur wil bereiken? Het enigste waar je tot nu toe verwoede pogingen toe doet is om mij en Bruno in een kwaad licht te zetten, ik snap daar de beweegredenen niet helemaal voor? Misschien dat je daar eens tekst en uitleg over kan geven?
Je voedt hem, maar ik geloof dat je zelf ook niet echt een geloofwaardig antwoord van dit pseudoniem verwacht. ;)

Tegenover ons hoef je hem niet uit te spelen. Het is gewoon te opvallend dat iemand zich kort na het verschijnen van Elektuur's AS registreert onder een naam die hij nérgens anders gebruikt, en kennelijk als enige intentie heeft om de Extrema onderuit te halen, zonder verder ook maar enige blijk te geven van interesse in audio of in zelfbouw. De Extrema lijkt voor hem slechts een handvat te zijn, dus in dat geval is een eventueel antwoord van weinig waarde. De waarheid zal zich wel in een andere hoek bevinden.

Misschien is deze anonimiteit wel van mening dat je "ergens" zijn positie hebt ingenomen, of dat je met de AS zijn woord of aanzien hebt geschaad...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Marp, ik blijf me over jouw helicopterview verbazen. Ik zou ook wel eens het achterste van de tong van Paarslicht willen zien.....

Zo niet, blijft paarslicht de grootste practical joke van dit forum.....

Wowly
paarslicht
Berichten: 31
Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
Locatie: Assen

Bericht door paarslicht »

knuisje schreef:
@ Paarslicht

Als Sander niet met meetgrafieken was gekomen maar met allerlei "audiofiele" kwalificaties zoals veel audio-journalisten plegen te doen dan had je een punt gehad. Maar de metingen zijn glashelder en door iedereen met geschikte apparatuur te verifieren.

Een houding van "ik geloof geen snars van de metingen tot de juistheid bewezen is door anderen" getuigt niet van veel respect t.o.v. Sander en Bruno (toch mensen die kosteloos een zeer goed ontwerp aan zelfbouwers ter beschikking stellen).
Dan geloof je waarschijnlijk ook de metingen van de UcD's niet? Die heb ik ook niet door anderen bevestigd gezien. Waarom richt je je dan ook niet tegen Hypex? En waarom niet tegen "high-end audio fabrikanten" die slechts een paar niets zeggende getallen publiceren ipv. uitgebreide meetgegevens?

Ik vind het wonderlijk en laakbaar gedrag om alleen maar te schoppen tegen personen die met hun kennis veel anderen hebben geholpen en zelf helemaal niets bij te dragen. Als je een keer mot heb gehad met Sander, vecht het dan even via de PM uit en vervuil niet dit mooie forum met je kinderachtige getreiter.
Ik heb ucd diverse keren kunnen beluisteren i.t.t. de extrem A. Ik heb er zelfs iets mee gebouwd (gitaarversterker). Maar voor klasse D ga ik nu liever voor de Philips modules.
Andere "hifi" merken worden voortdurend in de bladen getest en kunnen ook in winkels worden beluisterd.

Het is niet dat ik Sander aan de schandpaal wil nagelen. Ik wil anderen horen over hun verhalen, die metingen interesseren me nog het minst. De bronnen, niet de mensen die complimentjes uitdelen voor wat ze nog gezien, nog gehoord of nog gemeten hebben, interesseren me.

In de kerk hoor ik ook de mooiste verhalen over God en Jezus. Allemaal verteld door integere mensen die het beste met mij voor hebben. Ik kan daar helemaal niets mee. God heeft bij mij de zelfde status als een Kabouter.
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

paarslicht schreef:

In de kerk hoor ik ook de mooiste verhalen over God en Jezus. Allemaal verteld door integere mensen die het beste met mij voor hebben. Ik kan daar helemaal niets mee. God heeft bij mij de zelfde status als een Kabouter.
Waarom ga je dan nog naar de kerk? :?
paarslicht
Berichten: 31
Lid geworden op: za 06 jan 2007, 10:30
Locatie: Assen

Bericht door paarslicht »

Montana schreef:
paarslicht schreef:

In de kerk hoor ik ook de mooiste verhalen over God en Jezus. Allemaal verteld door integere mensen die het beste met mij voor hebben. Ik kan daar helemaal niets mee. God heeft bij mij de zelfde status als een Kabouter.
Waarom ga je dan nog naar de kerk? :?
That's entertainment....... Maar zonder gekheid, dat doe ik al lang niet meer.
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

paarslicht schreef:
Ik wil anderen horen over hun verhalen ....knip....
Zet dit even af tegen wat paarslicht een regel later post.
In de kerk hoor ik ook de mooiste verhalen ..knip... Allemaal verteld door integere mensen die het beste met mij voor hebben. Ik kan daar helemaal niets mee.....knip...
Met verhalen op internet neemt paarslicht genoegen. Die hebben op zich net zoveel waarde als verhalen in de kerk, alles wordt immers verteld door integere mensen (hoop je), maar daar neemt hij plotseling geen genoegen mee. Dan kan je toch slechts concluderen dat er totaal geen logica in zit. De posts van paarslicht kunnen bijna niet anders dan bedoeld zijn uit oogpunten zoals Marp suggereert.
Laatst gewijzigd door jeroen_d op wo 21 nov 2007, 23:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Gezellig hier. Dit soort gezeur zie je meer op sommige andere forums, maar hier doorgaans niet.

Mag het publiek delen in het publiek geheim? Hoe heet paarslicht op de andere forums?
Gebruikersavatar
knuisje
Berichten: 3690
Lid geworden op: zo 15 apr 2007, 0:07
Locatie: Julianadorp

Bericht door knuisje »

paarslicht schreef:
Vooralsnog heb ik geen enkele (onafhankelijke) bron kunnen vinden die de claims (meetwaarden over dit project) kunnen bevestigen.
Dit is geen goed voorteken....
paarslicht schreef:
Ik wil anderen horen over hun verhalen, die metingen interesseren me nog het minst.
Ik volg het ook niet meer. :roll:
Plaats reactie