Kappa7 schreef:Als je een tangentiale arm gebruikt dan heb je geen dwarsdruk compensatie nodig.
En de pomp hoeft toch geen herrie te maken als die bij de buren staat.
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Kappa7 schreef:Als je een tangentiale arm gebruikt dan heb je geen dwarsdruk compensatie nodig.
Ik weet waar zijn huis woont.ds23man schreef:Dan moeten je buren niet een kilometer verderop wonen, dan krijg je nogal wat drukverlies.....
Lul maar lekker door hoor.Vinculum schreef:Ik blijf gewoon lekker tegen mezelf praten hier...![]()
Nee zeker niet spelend. Ik doe mijn best om het frame klaar te hebben en als het lukt de toerenteller.FR_Aad schreef:Hij komt toch al dan niet spelend mee naar Breda?
Gaat die zwevende 0 van de voeding voor de versterker geen problemen opleveren? Je hebt vast wel ergens een 2*15Vac trafo liggen. En heb je al een uitgangstrafo gevonden?Vinculum schreef:Er moeten volgens hem nog wel wat puntjes op de i gezet worden maar dit is al een hele verbetering volgens mij!
PB terug.Vinculum schreef:Ik ga graag op je aanbod in!
Details per PB.