het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Een XLS heeft circa 2x zoveel lineaire konus uitslag, dus meer output in het diepe laag.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dat, en de belastbaarheid om die uitslag te maken in een kleine behuizing. De 25W is een mooie klassieke woofer voor in een drieweg oid, maar heeft meer ruimte nodig dan de XLS. Daar staat tegenover dat de gevoeligheid wat hoger is van de 25W en dat de 25W schoner doorgaat in het middengebied.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
2 x Hypex FA122 FusionAmp plaatversterker
€ 650,00
https://link.marktplaats.nl/m1954529180 ... ialbuttons
4x Dayton Audio 5,25'' ND140-8 midwoofer midbass woofers
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1972119302 ... ialbuttons
€ 650,00
https://link.marktplaats.nl/m1954529180 ... ialbuttons
4x Dayton Audio 5,25'' ND140-8 midwoofer midbass woofers
Bieden
https://link.marktplaats.nl/m1972119302 ... ialbuttons
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ontwerp van Jan Bosch van Clearsound. Ik heb deze speakers indertijd een keer meegehad naar mijn zuster die indertijd een vrij royale woonkamer had. Klonk in die kamer op een Rotel voor-eindtrap geweldig. Als deze speakers uit dezelfde periode komen dan zijn ze zo’n 30 jaar oud. M.I. Gezien de leeftijd een beetje hoge prijs maar wel mooi!
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... lear-sound
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... lear-sound
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dayton Audio RSS265HF-4 10 inch Reference subwoofer(2x)
€ 225,00
https://link.marktplaats.nl/m1975496222 ... ialbuttons
€ 225,00
https://link.marktplaats.nl/m1975496222 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ultimax um10-22
2 stuks Dayton audio 10 inch subwoofer
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m1976038309 ... ialbuttons
2 stuks Dayton audio 10 inch subwoofer
€ 250,00
https://link.marktplaats.nl/m1976038309 ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Peerless by Tymphany XLS-P830452 10" XLS Subwoofer
1 voor €125, 4 voor €400
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -subwoofer
1 voor €125, 4 voor €400
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... -subwoofer
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dayton Audio ULTIMAX 12 inch subwoofer UM-12-22 (set van 2) €299
https://www.marktplaats.nl/v/auto-diver ... -set-van-2
https://www.marktplaats.nl/v/auto-diver ... -set-van-2
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Daar heb ik destijds in de school kennis mee gemaakt. Inderdaad een mooi klinkend ontwerp. In mijn herinnering ook goed geïntegreerd.Leeuwarden schreef: ↑di 02 mei 2023, 16:41Ontwerp van Jan Bosch van Clearsound. ... M.I. Gezien de leeftijd een beetje hoge prijs maar wel mooi!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Klopt, overigens staat mij bij dat ik een versie met Bandor woofers heb gehoord.
Moet zeggen dat ik deze best nog eens zou willen beluisteren…
Moet zeggen dat ik deze best nog eens zou willen beluisteren…
