Waar jij (edit. Gerhard dus) met Leo (en mij) verschilt in opvatting, is dat je problemen aan het constateren bent. Problemen waarvan niemand betwist dat ze er zijn. Als je dat zo graag wilt : daar heb je gewoon gelijk in.
Leo zoekt behalve een probleem, vooral naar de oplossing daarvoor. En moet daarom het exacte probleem kennen.
Daarom wees ik je op een logica-foutje : jij probeerde met een verklaring voor het wooferprobleem, het tweeterprobleem te verklaren. Dat kan niet.
Daarmee zet ik je nadrukkelijk NIET voor schut!, en beweer ik ook niet de waarheid in pacht te hebben. Je hebt een logisch verhaal nodig, voor een logische conclusie. Soms heb je elkaar daarvoor nodig.
Bedankt voor je links. Ik ken dit soort problemen goed. Heb je de KEF ook bekeken ? Daarin zijn deze problemen vrijwel opgelost. Door het niet te laten bij : ' Ja, dat is nou eenmaal zo. Niks aan te doen.' .
Dat is precies wat Leo hier ook probeert, en dat verdient een groot applaus, ipv de ontmoediging die jij hem geeft.