Je zal maar zo'n vader hebben!Arno schreef:Leuk dat je ernaar vraagt, want ik zou natuurlijk nooit uit eigen beweging je topic vervuilen. Maar ik heb vandaag inderdaad wat gedaan.dre schreef:zou ie nog wat gedaan hebben?
Is voor op de seizoenstafel bij m'n kleine meid in de klas. Er moeten nog wel wat vlaggetjes op
project: termino
Moderator: Beheerdersteam
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Re: project: termino
Re: project: termino
Leuk dat je ernaar vraagt, want ik zou natuurlijk nooit uit eigen beweging je topic vervuilen.
leuk bootje!
ga je `m nog schilderen?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: project: termino
dacht ik al,maar daar hebben wij niks aan.Arno schreef:Ik vond hem zo eigenlijk wel mooi
Re: project: termino
Zoooo
Alles wat die maakt is meteen F***** goed 
Als iedereen een beetje van Arno zijn handigheid zou hebben zou de Ikea op de fles zijn
Als iedereen een beetje van Arno zijn handigheid zou hebben zou de Ikea op de fles zijn
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: project: termino
Ik vind het een belediging voor Arnodre schreef:arno`s werk met ikea vergelijken bevalt me wel!
Laatst gewijzigd door b_force op ma 15 nov 2010, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33825
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: project: termino
pas jij maar op, zo krijg je een berg planken, een gammel imbussleuteltje, en een warrig stripverhaal van mdre schreef:arno`s werk met ikea vergelijken bevalt me wel!
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Re: project: termino
En altijd een schroefje te weinig.Henkjan schreef:pas jij maar op, zo krijg je een berg planken, een gammel imbussleuteltje, en een warrig stripverhaal van mdre schreef:arno`s werk met ikea vergelijken bevalt me wel!
Re: project: termino
Ik vergelijkt het niet met Ikeadre schreef:arno`s werk met ikea vergelijken bevalt me wel!
Re: project: termino
Nee, ik heb nu genoeg veren in m'n kont.dre schreef:is de maat vol?Arno schreef:Hij is vol hoor
Re: project: termino
Arno schreef:Nee, ik heb nu genoeg veren in m'n kont.
ik zeg nietsDre schreef:het begint trouwens wel erg te kriebelen onderhand.......
Re: project: termino
Ik zag op internet nog dit streepjes motief. Die vind ik persoonlijk mooier dan waarvoor nu gekozen is.


Re: project: termino
Ze zijn wat minder opvallend.
En ze hebben een oneven aantal, wat volgens mijn vriendin altijd mooier is.
En ze hebben een oneven aantal, wat volgens mijn vriendin altijd mooier is.
Re: project: termino
Ik zou zeggen neutraler. Hoewel in deze kleur lijkt het wel wat op een scheepsdek 
Re: project: termino
Ik vind even mooier, 2 benen 2 armen 2 ogen 2 oren.....rho schreef:Ze zijn wat minder opvallend.
En ze hebben een oneven aantal, wat volgens mijn vriendin altijd mooier is.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: project: termino
Ja, van alles twee is goed. Zo hebben ze ooit ook "stereo" bedacht. En dat is goed! 


