Je zal maar zo'n vader hebben!Arno schreef:Leuk dat je ernaar vraagt, want ik zou natuurlijk nooit uit eigen beweging je topic vervuilen. Maar ik heb vandaag inderdaad wat gedaan.dre schreef:zou ie nog wat gedaan hebben?
Is voor op de seizoenstafel bij m'n kleine meid in de klas. Er moeten nog wel wat vlaggetjes op
project: termino
Moderator: Beheerdersteam
- jantje-secuur
Re: project: termino
Leuk dat je ernaar vraagt, want ik zou natuurlijk nooit uit eigen beweging je topic vervuilen.
leuk bootje!
ga je `m nog schilderen?
- MechanicalAnimal
dacht ik al,maar daar hebben wij niks aan.Arno schreef:Ik vond hem zo eigenlijk wel mooi
Zoooo
Alles wat die maakt is meteen F***** goed 
Als iedereen een beetje van Arno zijn handigheid zou hebben zou de Ikea op de fles zijn
Als iedereen een beetje van Arno zijn handigheid zou hebben zou de Ikea op de fles zijn
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Ik vind het een belediging voor Arnodre schreef:arno`s werk met ikea vergelijken bevalt me wel!
Laatst gewijzigd door b_force op ma 15 nov 2010, 21:15, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
pas jij maar op, zo krijg je een berg planken, een gammel imbussleuteltje, en een warrig stripverhaal van mdre schreef:arno`s werk met ikea vergelijken bevalt me wel!
- b_force
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
En altijd een schroefje te weinig.Henkjan schreef:pas jij maar op, zo krijg je een berg planken, een gammel imbussleuteltje, en een warrig stripverhaal van mdre schreef:arno`s werk met ikea vergelijken bevalt me wel!
Ik vergelijkt het niet met Ikeadre schreef:arno`s werk met ikea vergelijken bevalt me wel!
Nee, ik heb nu genoeg veren in m'n kont.dre schreef:is de maat vol?Arno schreef:Hij is vol hoor
Arno schreef:Nee, ik heb nu genoeg veren in m'n kont.
ik zeg nietsDre schreef:het begint trouwens wel erg te kriebelen onderhand.......
Ik zag op internet nog dit streepjes motief. Die vind ik persoonlijk mooier dan waarvoor nu gekozen is.

Ze zijn wat minder opvallend.
En ze hebben een oneven aantal, wat volgens mijn vriendin altijd mooier is.
Ik zou zeggen neutraler. Hoewel in deze kleur lijkt het wel wat op een scheepsdek 
Ik vind even mooier, 2 benen 2 armen 2 ogen 2 oren.....rho schreef:Ze zijn wat minder opvallend.
- Leeuwarden
Ja, van alles twee is goed. Zo hebben ze ooit ook "stereo" bedacht. En dat is goed!