Versterker bouwen met 4% kennis

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door bas focal m180 »

voor dre
Arno schreef:
Voor het langdradige verhaal: klak

Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door dre »

dat verhaal is bekend :wink:

ik bedoelde meer de bouw van.......
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door SSassen »

Ziet er netjes uit, doe eens een foto maken met wat minder omgevingslicht? Volgens mij is die volumeknop dan helemaal een eye-catcher.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenvouwer
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door jeroen_d »

Niet alleen mooi, maar ook technisch verantwoord opgebouwd. Heel netjes! =D>
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door dre »

en dat voor een houtworm! :lol:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door RobertD »

](*,) ik wil ook zulke mooie kastjes om mijn versterkers ](*,)


Maarre, heel heel fraai Arno!!!
Gebruikersavatar
bas focal m180
Berichten: 4328
Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
Locatie: nijmegen
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door bas focal m180 »

RobertD schreef:
](*,) ik wil ook zulke mooie kastjes om mijn versterkers ](*,)


Maarre, heel heel fraai Arno!!!
Zeker die mooie kasjes met dat paars/blauwe licht doen het m wel.
Een erg mooie versterker geworden .
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door Arno »

jeroen_d schreef:
Niet alleen mooi, maar ook technisch verantwoord opgebouwd.
Dat vind ik leuk om te horen. Ik heb erg mijn best gedaan om het binnenwerk ook netjes uit te voeren. Dat was natuurlijk het gedeelte waar ik 0,0 ervaring mee had.
Gebruikersavatar
Mphus
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 08 mar 2009, 15:39
Locatie: Nijmegen

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door Mphus »

wunderbar!!

Super Mooi :rock:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door SSassen »

Arno schreef:
Allemaal bedankt voor de complimenten! O:)
SSassen schreef:
Ziet er netjes uit, doe eens een foto maken met wat minder omgevingslicht? Volgens mij is die volumeknop dan helemaal een eye-catcher.
Ik heb het geprobeerd, maar die lichtlijn raakt een beetje overbelicht.

De ledjes heb ik overigens gekocht als roze. Ze hebben misschien een kwartier daadwerkelijk roze gebrand, daarna werden ze steeds paarser, en nu blauw :-s
Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken? :D

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenvouwer
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 3397
Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door Arno »

SSassen schreef:
Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken? :D
Er komt misschien nog een zelfbouw cd-speler :-$
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door Henkjan »

=D>
Gebruikersavatar
Forza
Berichten: 616
Lid geworden op: di 24 jul 2007, 22:31
Locatie: Eindhoven

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door Forza »

Mooi gedaan hoor :D .

En nu veel plezier ermee :) .
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door hannesie »

SSassen schreef:
Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken? :D
Er komt misschien nog een zelfbouw cd-speler :-$
Een squeezebox in een houten kastje kan natuurlijk ook :mrgreen:

Dat is al eerder gedaan in good old england, maar dat doe jij vast beter, nette voeding er gelijk bij.
Ruimte zat dan in zo een kastje, er is dan ook nog plaats voor een HK dac. :sure:
Laatst gewijzigd door hannesie op do 10 feb 2011, 0:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
EppeRRR
Berichten: 669
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 22:57
Locatie: Hoogeveen

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door EppeRRR »

Prachtige versterker, kan niets anders zeggen :D

ZBA Versterker 2011 !!! :D
Gebruikersavatar
Boerenterprise
Berichten: 522
Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
Locatie: Epe

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door Boerenterprise »

ontzettend mooi gedaan Arno :rock:

Chris
Gebruikersavatar
FR_Aad
Berichten: 5545
Lid geworden op: do 11 dec 2008, 21:47
Locatie: 010

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door FR_Aad »

Mooi!!!!!!!
Voor de ZBA Versterker 2011 hoeven we dus verder niet meer te nomineren. Die staat al vast.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door ray5150 »

Arno schreef:
SSassen schreef:
Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken? :D
Er komt misschien nog een zelfbouw cd-speler :-$
Pardon? Je gaat het toch niet op je heupen krijgen hé... :sure:

Als je nog een kuub Palissander hebt liggen te verstoffen kan je zoiets als dit bouwen...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg1227600

:mrgreen: :mrgreen:

(je versterker is trouwens heel mooi geworden, mijn oprechte complimenten... :goedzo:)
Gebruikersavatar
cobaltjeh
Berichten: 1583
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 14:12
Locatie: Dongen

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door cobaltjeh »

Ok dat is gewoon een prachtige versterker, mijn complimenten!

Volume knop is echt heerlijk zo. :D
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door SSassen »

ray5150 schreef:
Arno schreef:
SSassen schreef:
Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken? :D
Er komt misschien nog een zelfbouw cd-speler :-$
Pardon? Je gaat het toch niet op je heupen krijgen hé... :sure:

Als je nog een kuub Palissander hebt liggen te verstoffen kan je zoiets als dit bouwen...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg1227600

:mrgreen: :mrgreen:

(je versterker is trouwens heel mooi geworden, mijn oprechte complimenten... :goedzo:)
Misschien niet 't beste voorbeeld om te volgen, gezien de denkwijze en benadering van de bouwer.

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenvouwer
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door hannesie »

Naar aanleiding van het voorbeeld van ray5150, Arno kan er dan wel heel veel restjes hout in kwijt. :D :D
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door ray5150 »

SSassen schreef:
Misschien niet 't beste voorbeeld om te volgen, gezien de denkwijze en benadering van de bouwer.
Dat weet ik Sander, het was ook een beetje ironisch bedoeld... Ik moest aan al dat hout denken.. :mrgreen:
Gebruikersavatar
DragoSz
Berichten: 568
Lid geworden op: zo 30 mei 2010, 3:55
Locatie: Haaksbergen

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door DragoSz »

Arno schreef:
De ledjes heb ik overigens gekocht als roze. Ze hebben misschien een kwartier daadwerkelijk roze gebrand, daarna werden ze steeds paarser, en nu blauw :-s
En je wou juist geen blauw want iedereen had dat al :lol:

Kan die dus toch mee naar Breda :rock:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36746
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door Pjotr »

Arno schreef:
De ledjes heb ik overigens gekocht als roze. Ze hebben misschien een kwartier daadwerkelijk roze gebrand, daarna werden ze steeds paarser, en nu blauw :-s
Goedkope Chinese meuk zeker? Oh nee, dat noemen ze inspelen :mrgreen: Hopelijk is de klank niet van roze naar blauw gegaan :lol:

Maar heel mooi geworden Arno =D>

P.s.
Wil je lampjes goed belicht op foto's krijgen dan gaat dat eigenlijk alleen met 2 aparte foto's met verschillende belichting: Een voor de kast met omgeving en een voor de lampjes apart. Voegâh was dat een helse klus met afdrukken. Tegenwoordig in een scheet en een zucht met HDR software.
Gebruikersavatar
MechanicalAnimal
Berichten: 3260
Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
Locatie: Apeldoorn

Re: 'Design' versterker met UcD180AD

Bericht door MechanicalAnimal »

Gefeliciteerd Arno! Fraai stukje werk, kerel :D
Plaats reactie