Arno schreef:
Versterker bouwen met 4% kennis
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Contacteer:
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
dat verhaal is bekend
ik bedoelde meer de bouw van.......
ik bedoelde meer de bouw van.......
- SSassen
- Contacteer:
Ziet er netjes uit, doe eens een foto maken met wat minder omgevingslicht? Volgens mij is die volumeknop dan helemaal een eye-catcher.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenvouwer
Met vriendelijke groet,
Niet alleen mooi, maar ook technisch verantwoord opgebouwd. Heel netjes! 
- RobertD
- Contacteer:
Maarre, heel heel fraai Arno!!!
- bas focal m180
- Contacteer:
Zeker die mooie kasjes met dat paars/blauwe licht doen het m wel.RobertD schreef:ik wil ook zulke mooie kastjes om mijn versterkers
Maarre, heel heel fraai Arno!!!
Een erg mooie versterker geworden .
Dat vind ik leuk om te horen. Ik heb erg mijn best gedaan om het binnenwerk ook netjes uit te voeren. Dat was natuurlijk het gedeelte waar ik 0,0 ervaring mee had.jeroen_d schreef:Niet alleen mooi, maar ook technisch verantwoord opgebouwd.
- SSassen
- Contacteer:
Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?Arno schreef:Allemaal bedankt voor de complimenten!![]()
Ik heb het geprobeerd, maar die lichtlijn raakt een beetje overbelicht.SSassen schreef:Ziet er netjes uit, doe eens een foto maken met wat minder omgevingslicht? Volgens mij is die volumeknop dan helemaal een eye-catcher.
De ledjes heb ik overigens gekocht als roze. Ze hebben misschien een kwartier daadwerkelijk roze gebrand, daarna werden ze steeds paarser, en nu blauw
Met vriendelijke groet,
Er komt misschien nog een zelfbouw cd-spelerSSassen schreef:Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?
Een squeezebox in een houten kastje kan natuurlijk ookSSassen schreef:Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?
Er komt misschien nog een zelfbouw cd-speler
Dat is al eerder gedaan in good old england, maar dat doe jij vast beter, nette voeding er gelijk bij.
Ruimte zat dan in zo een kastje, er is dan ook nog plaats voor een HK dac.
Laatst gewijzigd door hannesie op do 10 feb 2011, 0:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtige versterker, kan niets anders zeggen 
ZBA Versterker 2011 !!!
ZBA Versterker 2011 !!!
- Boerenterprise
Mooi!!!!!!!
Voor de ZBA Versterker 2011 hoeven we dus verder niet meer te nomineren. Die staat al vast.
Voor de ZBA Versterker 2011 hoeven we dus verder niet meer te nomineren. Die staat al vast.
Pardon? Je gaat het toch niet op je heupen krijgen hé...Arno schreef:Er komt misschien nog een zelfbouw cd-spelerSSassen schreef:Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?
Als je nog een kuub Palissander hebt liggen te verstoffen kan je zoiets als dit bouwen...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg1227600
(je versterker is trouwens heel mooi geworden, mijn oprechte complimenten...
Ok dat is gewoon een prachtige versterker, mijn complimenten!
Volume knop is echt heerlijk zo.
Volume knop is echt heerlijk zo.
- SSassen
- Contacteer:
Misschien niet 't beste voorbeeld om te volgen, gezien de denkwijze en benadering van de bouwer.ray5150 schreef:Pardon? Je gaat het toch niet op je heupen krijgen hé...Arno schreef:Er komt misschien nog een zelfbouw cd-spelerSSassen schreef:Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?![]()
Als je nog een kuub Palissander hebt liggen te verstoffen kan je zoiets als dit bouwen...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg1227600
![]()
![]()
(je versterker is trouwens heel mooi geworden, mijn oprechte complimenten...)
Met vriendelijke groet,
Naar aanleiding van het voorbeeld van ray5150, Arno kan er dan wel heel veel restjes hout in kwijt.

Dat weet ik Sander, het was ook een beetje ironisch bedoeld... Ik moest aan al dat hout denken..SSassen schreef:Misschien niet 't beste voorbeeld om te volgen, gezien de denkwijze en benadering van de bouwer.
En je wou juist geen blauw want iedereen had dat alArno schreef:De ledjes heb ik overigens gekocht als roze. Ze hebben misschien een kwartier daadwerkelijk roze gebrand, daarna werden ze steeds paarser, en nu blauw
Kan die dus toch mee naar Breda
Goedkope Chinese meuk zeker? Oh nee, dat noemen ze inspelenArno schreef:De ledjes heb ik overigens gekocht als roze. Ze hebben misschien een kwartier daadwerkelijk roze gebrand, daarna werden ze steeds paarser, en nu blauw
Maar heel mooi geworden Arno
P.s.
Wil je lampjes goed belicht op foto's krijgen dan gaat dat eigenlijk alleen met 2 aparte foto's met verschillende belichting: Een voor de kast met omgeving en een voor de lampjes apart. Voegâh was dat een helse klus met afdrukken. Tegenwoordig in een scheet en een zucht met HDR software.
- MechanicalAnimal