Arno schreef:
Versterker bouwen met 4% kennis
Moderator: Beheerdersteam
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
dat verhaal is bekend
ik bedoelde meer de bouw van.......
ik bedoelde meer de bouw van.......
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Ziet er netjes uit, doe eens een foto maken met wat minder omgevingslicht? Volgens mij is die volumeknop dan helemaal een eye-catcher.
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenvouwer
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenvouwer
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Niet alleen mooi, maar ook technisch verantwoord opgebouwd. Heel netjes! 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Maarre, heel heel fraai Arno!!!
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Zeker die mooie kasjes met dat paars/blauwe licht doen het m wel.RobertD schreef:ik wil ook zulke mooie kastjes om mijn versterkers
Maarre, heel heel fraai Arno!!!
Een erg mooie versterker geworden .
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Dat vind ik leuk om te horen. Ik heb erg mijn best gedaan om het binnenwerk ook netjes uit te voeren. Dat was natuurlijk het gedeelte waar ik 0,0 ervaring mee had.jeroen_d schreef:Niet alleen mooi, maar ook technisch verantwoord opgebouwd.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?Arno schreef:Allemaal bedankt voor de complimenten!![]()
Ik heb het geprobeerd, maar die lichtlijn raakt een beetje overbelicht.SSassen schreef:Ziet er netjes uit, doe eens een foto maken met wat minder omgevingslicht? Volgens mij is die volumeknop dan helemaal een eye-catcher.
De ledjes heb ik overigens gekocht als roze. Ze hebben misschien een kwartier daadwerkelijk roze gebrand, daarna werden ze steeds paarser, en nu blauw
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenvouwer
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Er komt misschien nog een zelfbouw cd-spelerSSassen schreef:Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Een squeezebox in een houten kastje kan natuurlijk ookSSassen schreef:Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?
Er komt misschien nog een zelfbouw cd-speler
Dat is al eerder gedaan in good old england, maar dat doe jij vast beter, nette voeding er gelijk bij.
Ruimte zat dan in zo een kastje, er is dan ook nog plaats voor een HK dac.
Laatst gewijzigd door hannesie op do 10 feb 2011, 0:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Prachtige versterker, kan niets anders zeggen 
ZBA Versterker 2011 !!!
ZBA Versterker 2011 !!!
- Boerenterprise
- Berichten: 522
- Lid geworden op: di 27 jun 2006, 21:58
- Locatie: Epe
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Mooi!!!!!!!
Voor de ZBA Versterker 2011 hoeven we dus verder niet meer te nomineren. Die staat al vast.
Voor de ZBA Versterker 2011 hoeven we dus verder niet meer te nomineren. Die staat al vast.
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Pardon? Je gaat het toch niet op je heupen krijgen hé...Arno schreef:Er komt misschien nog een zelfbouw cd-spelerSSassen schreef:Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?
Als je nog een kuub Palissander hebt liggen te verstoffen kan je zoiets als dit bouwen...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg1227600
(je versterker is trouwens heel mooi geworden, mijn oprechte complimenten...
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Ok dat is gewoon een prachtige versterker, mijn complimenten!
Volume knop is echt heerlijk zo.
Volume knop is echt heerlijk zo.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Misschien niet 't beste voorbeeld om te volgen, gezien de denkwijze en benadering van de bouwer.ray5150 schreef:Pardon? Je gaat het toch niet op je heupen krijgen hé...Arno schreef:Er komt misschien nog een zelfbouw cd-spelerSSassen schreef:Erg strak, alleen nu smoelt die CD-speler er weer niet echt bij, kan je daar niet een net houten frontje voor maken?![]()
Als je nog een kuub Palissander hebt liggen te verstoffen kan je zoiets als dit bouwen...
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php? ... msg1227600
![]()
![]()
(je versterker is trouwens heel mooi geworden, mijn oprechte complimenten...)
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Volleerd verhuisdozenvouwer
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Naar aanleiding van het voorbeeld van ray5150, Arno kan er dan wel heel veel restjes hout in kwijt.

Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Dat weet ik Sander, het was ook een beetje ironisch bedoeld... Ik moest aan al dat hout denken..SSassen schreef:Misschien niet 't beste voorbeeld om te volgen, gezien de denkwijze en benadering van de bouwer.
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
En je wou juist geen blauw want iedereen had dat alArno schreef:De ledjes heb ik overigens gekocht als roze. Ze hebben misschien een kwartier daadwerkelijk roze gebrand, daarna werden ze steeds paarser, en nu blauw
Kan die dus toch mee naar Breda
Re: 'Design' versterker met UcD180AD
Goedkope Chinese meuk zeker? Oh nee, dat noemen ze inspelenArno schreef:De ledjes heb ik overigens gekocht als roze. Ze hebben misschien een kwartier daadwerkelijk roze gebrand, daarna werden ze steeds paarser, en nu blauw
Maar heel mooi geworden Arno
P.s.
Wil je lampjes goed belicht op foto's krijgen dan gaat dat eigenlijk alleen met 2 aparte foto's met verschillende belichting: Een voor de kast met omgeving en een voor de lampjes apart. Voegâh was dat een helse klus met afdrukken. Tegenwoordig in een scheet en een zucht met HDR software.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
