SV572/3 SE
Moderator: Beheerdersteam
Re: SV572/3 SE
Ik had 2 extra SV572-3 besteld in Italie maar helaas nooit gekregen, veel met de eigenaar van de winkel gemaild maar naar dik 2 maand heb ik mijn geld nog niet teruggekregen, wil hij ook niet overmaken want hij zegt dat hij nog steeds de buizen wil leveren, ik heb hem inmiddels 4 of 5 keer gevraagd mijn 225 euro terug te schrijven maar nee dus. Ik heb uiteindelijk maar mijn verlies genomen en bij trustpilot een review ingediend waar bleek dat er wel veel mensen ontevreden waren(67%). Stom van mij dat ik daar eerst niet naar gekeken had, hij heeft een heel grote winkel en lijkt veel aan te bieden. dus nu weer op zoek naar een nieuw paartje SV572-3 voor reserve.
Re: SV572/3 SE
En niet met PayPal betaald? Heb in een dergelijk geval na het openen van een dispuut toch altijd vrij rap mijn geld terug gekregen met zoiets.
Re: SV572/3 SE
Klopt met paypal heb ik ook mijn geld teruggekregen, maar deze bestaande winkel wilde alleen betaling via een bankoverschrijving........
Ik betaal zelf ook altijd het liefst via paypal.
Ik betaal zelf ook altijd het liefst via paypal.
Re: SV572/3 SE
Ai, zoets altijd via PayPal betalen! Als die mogelijkheid er niet is is dat w.m.b. altijd verdacht met zoiets.
Re: SV572/3 SE
Dat blijkt dus Peter, ik controleer bijna altijd bedrijven als ik maar een beetje twijfel, maar Dit was de enige die deze buizen nog op voorraad had(volgens de website) maar niet dus, hij kon me wel een set buizen leveren voor 450 euro waarvoor ik bedankte.
Re: SV572/3 SE
Vandaag van BTB een matched setje SV572-3 binnen gekregen. Ik heb nu gelukkig een reserveset, zijn al met al wel dure buizen geworden nadat ik voor 240 euro het schip ben ingegaan bij dat Italiaanse bedrijf.
