Hoi cve,
Eerder liet je weten dat met weerstanden aan de trafo hij niet bromt,
Trafo uitgebouwd aangesloten op alleen weerstanden = geen brom.
Nu zeg je,Zonder brugcellen en elco’s bromt de trafo ook.
Nu ben ik het spoor bijster.
Heb je een oscilloscoop, dan kan je gaan kijken wat je ziet met alleen een weerstand van 10 ohm, dan een nieuwe brugcel of 4 losse diode`s en twee elco`s van pak weg 10000 uF kunnen ook meerdere parallel zijn, en dan weer eens kijken op de oscilloscoop, even een foto maken en mogelijk even hier plaatsen, dan weet je in ieder geval hoe het er uit ziet als het niet bromt, dan even aansluiten op de versterker en als het bromt even de oscilloscoop eraan en opnieuw een foto maken, worden we in ieder geval wijzer van een paar beelden.
Groet,
Pim