Pagina 17 van 17
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Geplaatst: ma 17 feb 2014, 16:29
door Martijn M
Hopelijk ben je er de volgende keer bij!
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Geplaatst: ma 17 feb 2014, 17:01
door ds23man
Martijn M schreef:Hopelijk ben je er de volgende keer bij!
Das wel de bedoeling!
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Geplaatst: ma 17 feb 2014, 17:06
door hannesie
Dat is dan in Alphen a/d Rijn.!!!

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Geplaatst: ma 17 feb 2014, 17:38
door ds23man
Zal mijn zwemvliezen klaarleggen voor Alphen in de Rijn!

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Geplaatst: ma 17 feb 2014, 18:58
door AatV
ds23man schreef:Zal mijn zwemvliezen klaarleggen voor Alphen in de Rijn!

En het was een paar dagen zo heerlijk rustig...
groet,
Aat
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Geplaatst: ma 17 feb 2014, 20:01
door ds23man
AatV schreef:ds23man schreef:Zal mijn zwemvliezen klaarleggen voor Alphen in de Rijn!

En het was een paar dagen zo heerlijk rustig...
groet,
Aat
Heb jij even pech.

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Geplaatst: ma 17 feb 2014, 20:03
door FR_Aad
ds23man schreef:Martijn M schreef:Hopelijk ben je er de volgende keer bij!
Das wel de bedoeling!
Ik heb ze nu al twee keer gemist.

Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Geplaatst: ma 17 feb 2014, 22:15
door hans_b
Barry bedankt voor de organisatie. Erg mooie locatie en veel mooie projecten weer gezien. Chapeau voor alle bouwers.
Was weer erg gezellig. Ook iedereen bedankt voor de mooie foto's. Volgens jaar weer toch?
Re: 3e ZBA Luisterdag oost Nederland zaterdag 15 februari 20
Geplaatst: di 18 feb 2014, 12:35
door cool
Ook ik vond het een prima dagje uit. Eerst gezellig met Jeroen, Dre en Tino in de auto, Den Hoorn-Hengelo is dan een makkie.
Dan een bakkie in de nieuwe locatie van Barry en daarna in het carrousel van 3 zalen en installaties de dag verder doorgebracht. Barry weer bedankt voor het organiseren en anderen voor het showen van hun apparatuur.
Groeten,