Lange termijn KT120 versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Lange termijn KT120 versterker
Laaaaaangzaam aan is er voortgang. Alles netjes passend maken is nog het grootste monniken werk.
Re: Lange termijn KT120 versterker
Als het niet past een grotere Hamer Bas 
Het ziet er al mooi uit hoor
Het ziet er al mooi uit hoor
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
Re: Lange termijn KT120 versterker
Oooo Niiiice! Weer eens wat anders en ook nog eens knap gedaan!
Re: Lange termijn KT120 versterker
Goh stoffig hier
het topic doet zijn naam wel eer aan.
Ik was opzoek naar wat te doen en zag deze weer in de kast staan. Ik heb er eigenlijk alles voor liggen dus ik pak dit maar weer eens op.
Verder gegaan met 1 van de behuizingen en alles lijkt te passen. Dus er is weer wat vooruit gang
Ik was opzoek naar wat te doen en zag deze weer in de kast staan. Ik heb er eigenlijk alles voor liggen dus ik pak dit maar weer eens op.
Verder gegaan met 1 van de behuizingen en alles lijkt te passen. Dus er is weer wat vooruit gang
Re: Lange termijn KT120 versterker
Gaaf Bas, mooi dat je het weer oppakt, ik vind de kast ook een mooi ontwerp.
Re: Lange termijn KT120 versterker
Dank allen!
Zou het een probleem zijn als deze elcos zo hangen? Of is het beter om ze ook vast te lijmen aan het pcb of zelfs nog mechanis te ondersteunen?
Zou het een probleem zijn als deze elcos zo hangen? Of is het beter om ze ook vast te lijmen aan het pcb of zelfs nog mechanis te ondersteunen?
Re: Lange termijn KT120 versterker
Als je hem niet onder je snelbinders achterop je fiets vervoert lijkt mij het geen probleem.
Re: Lange termijn KT120 versterker
Ze mogen ook horizontaal gemonteerd worden, dan lijkt schuin me ook geen probleem.
