het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
24 luidsprekertjes om een Lijnbron te maken
24 Visaton FR 58 8 Ohm speakertjes, nieuw ongebruikt.
Lopen vanaf 200 Hz keurig recht, zie de site van Visaton.
€ 75,- (€ 3,10 /stuk)
Locatie Almere
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... n-te-maken
24 Visaton FR 58 8 Ohm speakertjes, nieuw ongebruikt.
Lopen vanaf 200 Hz keurig recht, zie de site van Visaton.
€ 75,- (€ 3,10 /stuk)
Locatie Almere
https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-e ... n-te-maken
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Echt wel, maar waarom zijn gave dingen toch altijd zo duur

Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Tsja, versterkers met grote wappers zijn nu eenmaal zeldzaam, en gewild.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik zou toch graag een onderbouwing willen vernemen van deze mening.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nou, versterkers wappers zijn niet zeldzaam. Kan je gewoon kopen, sterker, MBCE heeft er eentje. Gelukkig met beschaafde wappertjes. En gewild zijn ze ook niet want dat had een of andere marketing-bobo vast opgemerkt. Ikzelf heb niets met wappers, ze leiden af. Ben dan ook blij dat de versterker van MBCE een beetje uit het zicht staat. Die versterker is trouwens een Yamaha A-S1100. Ik ken ook iemand die een versterkers met wappers had die ze heeft laten uitschakelen in de winkel waar hij het ding gekocht had. Kon kennelijk niet handmatig…
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Goed punt. ik zal mijn stelling aanpassen : "versterkers van zo'n 30 jaar oud met grote wappers zoals bijvoorbeeld de Onkyo M-850 en de Sony TA-N77ES zijn zeldzaam, en gewild op de 2ehands markt, en dus prijzig."Leeuwarden schreef: ↑do 16 dec 2021, 20:40Nou, versterkers wappers zijn niet zeldzaam. Kan je gewoon kopen, sterker, MBCE heeft er eentje. Gelukkig met beschaafde wappertjes. En gewild zijn ze ook niet want dat had een of andere marketing-bobo vast opgemerkt. Ikzelf heb niets met wappers, ze leiden af. Ben dan ook blij dat de versterker van MBCE een beetje uit het zicht staat. Die versterker is trouwens een Yamaha A-S1100. Ik ken ook iemand die een versterkers met wappers had die ze heeft laten uitschakelen in de winkel waar hij het ding gekocht had. Kon kennelijk niet handmatig…
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m1786016152
Zelfbouw met TB W8-1772 en Fostex TA90. Wie de bouwer/verkoper hiervan is valt voor forumleden wel heel makkelijk te raden
Zelfbouw met TB W8-1772 en Fostex TA90. Wie de bouwer/verkoper hiervan is valt voor forumleden wel heel makkelijk te raden
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
74 Kilo per stuk ! 
Maar goed, dan zijn ze wel bomproof en aardbevingsbestendig.
Maar goed, dan zijn ze wel bomproof en aardbevingsbestendig.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Niet duur dacht ik voor een setje per Kharma:
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php ... icseen#new
https://www.htforum.nl/yabbse/index.php ... icseen#new
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nee,zeker niet!
Ik kan het niet fabriceren voor €300 in ieder geval.
Ik kan het niet fabriceren voor €300 in ieder geval.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Dankje, er is een topic van https://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?t=30010
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ah, dat was ik blijkbaar even kwijt… Best jammer dat ze nu niet op een luisterdag te horen zullen zijn maar daar kun je uiteraard niet op blijven wachten.
- VintageHarry
- Berichten: 2410
- Lid geworden op: ma 27 okt 2014, 11:41
- Locatie: Bij Arnhem
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Nee, maar aangezien dat wel de bedoeling is hoop ik voor je dat dat vlot lukt
Al leert de ervaring dat zelfbouw zonder bouwplan van een bekende firma o.i.d. vaak lastig te verkopen valt.
