Er was idd een journailist aanwezig, maar deze was zó laat dat hij geen goed beeld meer heeft kunnen vormen. Er zijn wel enkele plaatjes geschoten, dus misschien dat je jezelf nog eens als DIY-topper in een blad ziet staan, maar die kans zal wel niet eg groot zijn. Hij moest die middaag namelijk gewoon werken (part-time journalist off-course).
Hij was wel erg enthousiast, en heeft ook even de combi van mijn refmon's en de dipoolwoofers gehoord en was onder de indruk, echter de slechte afstemming van de lagere regionen was ook voor hem duidelijk te horen. Hij kan daar gelukkig goed "omheen" luisteren
Wat minder nieuws, wat sommigen van jullie wel zullen weten. Een van de organisatoren, Dennis schonewille alias Fineermannetje maakt erg moeilijke tijden door. Een goedaardig kankergezwel wat in zijn arm en hand zat veranderde in een kwaadaardig. Daarom is destijds zijn arm geamputeerd. Jullie hebben hem vast wel rond zien lopen, hij was makkelijk te herkennen zonder linkerarm. Hij was degene die alle kabels (netblokken/interlinks en LSkabels) alsmede de HIGH-END Lua apparatuur mee had genomen van Ben Hoedjes/Studio Alkmaar.
De kankergezwellen zijn echter in een groot empo uitgezaaid, en momenteel is zuurstof en morfine nodig om het een beetje leefbaar te houden. Mensen onder ons die dit al eens hebben meegemaakt weten dat dit een eindfase is, dus luisterdag II te Breda zal waarschijnlijk zonder zijn positiviteit, kameraadschap, optimisme en gewoon zijn aanwezigheid voor mij een stuk minder zijn dan Luisterdag I........................
Op Het HTForum wordt in de thread "kanker is een kloteziekte", welke ik was gestart uit puur verdriet toen ik hoorde dat het zich had uitgezaaid, een soort van actie gehouden, kaarten, donatie's enzo om de familie schonewille er een beetje mee te ondersteunen en zelfs tzt een bloemetje te verzorgen....
Ik ben daar niet uit eigen beweging mee gestart, maar veel forumleden aldaar wilden graag wát doen. Aangezien ik Dennis een beetje kende heb ik die taak op me genomen. Dus als jullie mee willen doen, hier komt de link: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=45652.0
Wowly
