Even kijken[voelen] hoe warm de boel wordt.........
De boel blijft net iets boven handwam,,er hoeft dus niet extra gekoeld te worden,,
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Dank je,studiostevus schreef:Ziet er goed uit!![]()
![]()
Been there done it, dit zijn van die geniale trucjes die je goed in je bovenkamer moet opslaan ... er komt vast wel weer een sortgelijke situatie waar je dit 'klei-idee' ook kunt toepassenstudiostevus schreef:Je bent 3 dagen te laat met je klei-idee.. Ik heb de afgelopen dagen lopen klooien met passer, lineaal en geodriehoek om gaatjes af te tekenen.
En vervolgens met de vijl om fouten te maskeren.
+1SARK schreef:Been there done it, dit zijn van die geniale trucjes die je goed in je bovenkamer moet opslaan ... er komt vast wel weer een sortgelijke situatie waar je dit 'klei-idee' ook kunt toepassenstudiostevus schreef:Je bent 3 dagen te laat met je klei-idee.. Ik heb de afgelopen dagen lopen klooien met passer, lineaal en geodriehoek om gaatjes af te tekenen.
En vervolgens met de vijl om fouten te maskeren.
Wie houd je tegen dan?democles schreef:Zo,alles zo,n beetje vast geschroefd..............![]()
Wat me een beetje steekt, is die ringkern trafo.
Normaal zou ik er een alu, plaatje voorzetten,om de boel beter af te schermen t.o.v.de rest