Visaton BG20 (twee stuks) € 18,00
RotterdamSet BG20 speakers van Visaton met modificaties.
De whizzer is verwijderd en een extra magneet is toegevoegd. Ik ben aan het opruimen om.plaats te maken voor het volgende project
RotterdamSet BG20 speakers van Visaton met modificaties.
De whizzer is verwijderd en een extra magneet is toegevoegd. Ik ben aan het opruimen om.plaats te maken voor het volgende project
Wad er niet iemand op zoek naar Ripole woofers? Met deze was ooit het eerste project in K+T meen ik.beijert schreef:Zijn die vifa's niet mooi voor een onken?
Dayton in deze advertentie bedoel je?Douwe84 schreef:Zijn dat geen Dayton woofers? Prima deal wel als t allemaal werkt denk ik.
OR 260 hi luidsprekers met seas drivers gemaakt in finland
€ 120,00
https://link.marktplaats.nl/m1748518763 ... ialbuttons
Dat hielp!hannesie schreef:Dan wens ik je wel een rust toe die gewenst is, voor de oude en de jonge garde in huis.
Monique heeft er wel zin in!dre schreef:
Barry is er reden tot twijfel over de werking van dit toestel ?Barry2001 schreef:'Ik weet niet of hij goed werkt' werkt dus nietevengoed is het een mooie prijs.
dat ging toch over die versterker?OpaBert schreef:Barry is er reden tot twijfel over de werking van dit toestel ?Barry2001 schreef:'Ik weet niet of hij goed werkt' werkt dus nietevengoed is het een mooie prijs.
Alvast bedankt voor je antwoord
Als er bij staat ‘Ik weet niet of hij goed werkt’ dan zou ik er niet vanuit gaan dat ‘ie het wel doet.. als je een werkend toestel zoekt zou ik deze laten staan, voor de knutsel of onderdelen prima, de prijs is laag.OpaBert schreef:Barry is er reden tot twijfel over de werking van dit toestel ?Barry2001 schreef:'Ik weet niet of hij goed werkt' werkt dus nietevengoed is het een mooie prijs.
Alvast bedankt voor je antwoord
Ja ik bedoel de versterker, niet de Minidsp. Of lees ik het niet goed?Henkjan schreef:dat ging toch over die versterker?OpaBert schreef:Barry is er reden tot twijfel over de werking van dit toestel ?Barry2001 schreef:'Ik weet niet of hij goed werkt' werkt dus nietevengoed is het een mooie prijs.
Alvast bedankt voor je antwoord
Wat indicatoren die je ter overweging kan meenemen:OpaBert schreef:Ik heb een bod geplaatst daar ik best even wil spelen met een Mini Dsp
Is er reden voor twijfel wat betreft of het in orde is en niet een uitgefikt ding laat opsturen
Heb het idee dat ik een makkelijk slachtoffer ben