Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Wat is nu precies de bedoeling zaterdag?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Volgens mij ijs eten bij Bas.......... 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dit staat er ook nog.hannesie schreef:Lijkt mij dan ook beter dat John met zijn Orfeo's deze kant op komt om hem met de AF DAC II te horen.
En Sander heeft ook al aangeboden te carpoolen.
We zien wel.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Volgens mij is bijna alles nog mogelijk.Wowly schreef:Wat is nu precies de bedoeling zaterdag?
Ik krijg me ouders niet het huis uit dus bij mij gaat t m niet worden.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Hans,
is er nog nieuws over de alternatieve luisterdag in Dordrecht of zijn hier ook geen aanmeldingen?
is er nog nieuws over de alternatieve luisterdag in Dordrecht of zijn hier ook geen aanmeldingen?
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
We zijn net daarmee bezig, John kijkt nog even hoe en wat.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dordt gaat het voor mij in ieder geval niet worden.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
We gaan dus zaterdag het op een kleinere schaal doen in Dordrecht.
De setting is dus mede door de vraag van Motorfret bepaald door de vraag voor de AF DAC II en de PL van Sander.
Er zijn dan nu 3 mensen, inclusief ondergetekende, en we kunnen het uitbreiden tot, naar het mij lijkt 9 max.
Op volgorde van reservering dan maar doen?
Het adres is bij een aantal bekend Dordrecht, en ik weet dat er lekkere Brabantse taart mee komt.
De aanwezige apparatuur waar het om gaat is dan AF DAC II met de Aleph 30, en dan de L'orfeo's.
Dat kan mogelijk nog wat uitgebreid worden door de andere bezoekers.
Dus schrijf maar in op dit topic, er is nu plaats voor 6!
We starten zaterdag om 13:00 uur.
De setting is dus mede door de vraag van Motorfret bepaald door de vraag voor de AF DAC II en de PL van Sander.
Er zijn dan nu 3 mensen, inclusief ondergetekende, en we kunnen het uitbreiden tot, naar het mij lijkt 9 max.
Op volgorde van reservering dan maar doen?
Het adres is bij een aantal bekend Dordrecht, en ik weet dat er lekkere Brabantse taart mee komt.
De aanwezige apparatuur waar het om gaat is dan AF DAC II met de Aleph 30, en dan de L'orfeo's.
Dat kan mogelijk nog wat uitgebreid worden door de andere bezoekers.
Dus schrijf maar in op dit topic, er is nu plaats voor 6!
We starten zaterdag om 13:00 uur.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Da's bijna een thuis wedstrijd voor mij. 
Als er plek is kom ik wel langs.
Als er plek is kom ik wel langs.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Op volgorde van reservering dan maar doen?
Bij deze dus.FR_Aad schreef:Da's bijna een thuis wedstrijd voor mij.
Als er plek is kom ik wel langs.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
dat lijkt me een prima combinatie om te beluisteren! 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
De aanwezige apparatuur waar het om gaat is dan AF DAC II met de Aleph 30, en dan de L'orfeo's.
Neem jij ook nog wat mee?dre schreef:dat lijkt me een prima combinatie om te beluisteren!
Lijkt mij wel een leuke optie om eens wat te horen, en kan ook nog aan UCD 180.
TB wedstrijd speaker misschien.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik zal je pas echt verrassen!
Ik kom helemaal niet!
Ik kom helemaal niet!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dan heb je mij aardig op het verkeerde been gezetdre schreef:Dan kom ik ook!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
+1hannesie schreef:Dan heb je mij aardig op het verkeerde been gezetdre schreef:Dan kom ik ook!![]()
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dat het gewerkt heeft is zeker,Hans!
Als ik eerder had geweten dat het naar Dordrecht ging,was ik er wel geweest.......
Als ik eerder had geweten dat het naar Dordrecht ging,was ik er wel geweest.......
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Hallo Hans.
Ik kom ook graag een paar uurtjes ,is het bij jou thuis?
Heb niets om mee te nemen helaas
Ik kom ook graag een paar uurtjes ,is het bij jou thuis?
Heb niets om mee te nemen helaas
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Inderdaad bij mij thuis vanaf zo een 13:00 uur, en je bent zeker welkom.rikpost schreef:Hallo Hans.
Ik kom ook graag een paar uurtjes ,is het bij jou thuis?
Heb niets om mee te nemen helaas
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Jammer dre ik had graag die tb speakers eens gehoord, hengelo.?dre schreef:Ik zal je pas echt verrassen!
Ik kom helemaal niet!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dat zit er wel in.
Anders zie je ze wel in breda.
Anders zie je ze wel in breda.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Vanaf 13u zou ik ook wel kunnen Hanshannesie schreef:We gaan dus zaterdag het op een kleinere schaal doen in Dordrecht.
Dat kan mogelijk nog wat uitgebreid worden door de andere bezoekers.
Dus schrijf maar in op dit topic, er is nu plaats voor 6!
We starten zaterdag om 13:00 uur.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Leuk, misschien dat mijn broer ook nog komt.
Moet dat nog even afwachten, maar die ken jij ook wel.
Moet dat nog even afwachten, maar die ken jij ook wel.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Zit ik daarbij?hannesie schreef:Er zijn dan nu 3 mensen, .
