Wel, kijk. als jij reageert in het topic van een ander is dat 9 van de 10 keer om je eigen standpunt(en) te verkondigen.mtb schreef:Die McIntosh-meters hebben een mooie Log-schaal over 7 decade's en zijn ook prima geschikt voor mijn ontwerp, maar ik mag hier geen reclame maken voor mijn pracht-ontwerpen
(waarom eigenlijk niet?, mag dat alleen voor buitenstaanders?), dus ik zal het wel ergens anders publiceren.
Waarbij je inderdaad vrijwel altijd verwijst naar een door jouwzelf gestart topic of website.
Allemaal leuk en aardig, ik heb er verder geen probleem mee. het komt alleen een tikje narcistisch op mij over.
Je hebt heel veel kennis van zaken, dat is het punt niet.
Probeer je gewoon eens iets meer in de andere forumleden (en hun ideeën en kennisniveau) in te leven.
