3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Mis de Calve Barbecuesaus nog ergens in dit geheel....
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dus het gaat door? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Heb momenteel geen paard in de vriezer liggen, een haas ook goed?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Dan is Zweitse ook snel klaar met stoken.
Wel een angsthaas hoop ik?
Wel een angsthaas hoop ik?
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Nee, wel een angstcavia genaamd Wallo. 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Die is nog niet genoeg gemest. 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Samen met die van pappaleo maakt dat al 3 stuks lekkere sappige biefstukjes!
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Hebben jullie geen trek dan? 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
En we zitten bijna op pagina 116! 
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Rikpost zal wel in zijn nopjes zijn, 100 pagina's in dit topic was voor hem al puur geluk...

Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
115 pagina's and still going strongWalt schreef:Rikpost zal wel in zijn nopjes zijn, 100 pagina's in dit topic was voor hem al puur geluk...
![]()
![]()
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik kom net nog een andere Bybee innovatie tegen, de music rail, hiermee kan men eindelijk eens een echt goede voeding bouwen:
http://bybeelabs.com/Apps___Data.html
Zelfs de heer Norbert Mundorf himself is enorm te spreken over dit wonder:
http://bybeelabs.com/About.html
Groetjes Walter
http://bybeelabs.com/Apps___Data.html
Zelfs de heer Norbert Mundorf himself is enorm te spreken over dit wonder:
http://bybeelabs.com/About.html
Groetjes Walter
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ze zijn niet overdreven duur, dit is nu eindelijk eens iets leuks voor de elektronica jongens van het forum!
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28479
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Denk je dat die zonder de inhoud te kennen dat in hun voedingslijnen gaan knopen?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Gemaakt door Jack Bybee en goedgekeurd voor Norbert Mundorf, dan moet je wel een stoer forumlid zijn om te zeggen dat het niks is. Alleen Anne zou denk ik in die positie zitten... 
Bovendien staat er een hele white paper bij, wetenschappelijker kan toch niet?

Bovendien staat er een hele white paper bij, wetenschappelijker kan toch niet?
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Wil je even vertalen wat die mijnheer van Mundorf zegt.
En als je dit een wetenschappelijke verklaring vindt, dat ben ik wel benieuwd naar de universiteit waar de betreffende man heeft gestudeerd, dan kan ik er ook zo heen.
Een string bestuderen wil ik ook wel.
En als je dit een wetenschappelijke verklaring vindt, dat ben ik wel benieuwd naar de universiteit waar de betreffende man heeft gestudeerd, dan kan ik er ook zo heen.
Een string bestuderen wil ik ook wel.
- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Laagje siliconenkit over je voedingslijnen smeren, dan trilt ie ook niet meer.

- pappaleo
- Berichten: 12411
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik ga ook maar in die business denk ik. Er zijn toch nog zielen waar geld te halen is.
De kunst is niet zozeer het maken van een device dat niks doet, maar het opstellen van een ronkend en snorrend betoog waarin rijkelijk met de namen van andere goeroe's gestrooid wordt en dat zeker niet volledig te begrijpen is, ook al wordt het 50 keer gelezen.

De kunst is niet zozeer het maken van een device dat niks doet, maar het opstellen van een ronkend en snorrend betoog waarin rijkelijk met de namen van andere goeroe's gestrooid wordt en dat zeker niet volledig te begrijpen is, ook al wordt het 50 keer gelezen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Het heeft een sterke overeenkomst met het verhaal over de nieuwe kleren van de keizer.
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_nieuw ... _de_keizer
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/De_nieuw ... _de_keizer
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
En als je dan de info voor de pers leest krijg je het idee dat je meer krijgt als met de White Paper.
Maar goed dan wil je naar het product, krijg je allemaal verwarde mensen, die ook de weg kwijt zijn.
Je bent dan echt op de verkeerde plaats (wrong place).
En Walter staat in het midden met zijn oranje shirt.
Maar goed dan wil je naar het product, krijg je allemaal verwarde mensen, die ook de weg kwijt zijn.
Je bent dan echt op de verkeerde plaats (wrong place).
En Walter staat in het midden met zijn oranje shirt.
Laatst gewijzigd door hannesie op ma 06 apr 2015, 10:57, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
hannesie schreef:
En Walter staat in het midden met zijn oranje shirt.
Nee die is thuis zijn weerstanden aan het inspelen.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb eens even die stukken die Walter aangeeft vluchtig doorgekeken, maar ik kan er geen kaas van maken...
Lees een hoop wollig taalgebruik, maar nergens staat aangegeven wat het is, wat er inzit, en hoe het werkt.
Slechts een grafiekje over de ruisafname.
Ik bedoel, pak een datasheet van een willekeurige spanningsregelaar zoals bijvoorbeeld een 317, en je hebt tientallen grafieken, een hele kolom met meetgegevens,
en zelfs een kompleet schema van de chip op zich. da's wel heel andere kost.
Wat dat betreft pas dit helemaal in het high-end plaatje van veel gelul, en weinig concreets.
Lees een hoop wollig taalgebruik, maar nergens staat aangegeven wat het is, wat er inzit, en hoe het werkt.
Slechts een grafiekje over de ruisafname.
Ik bedoel, pak een datasheet van een willekeurige spanningsregelaar zoals bijvoorbeeld een 317, en je hebt tientallen grafieken, een hele kolom met meetgegevens,
en zelfs een kompleet schema van de chip op zich. da's wel heel andere kost.
Wat dat betreft pas dit helemaal in het high-end plaatje van veel gelul, en weinig concreets.
Re: 3-weg met AMT / AT18H52 / AT10C77
Ik heb nog wat vraagjes uitstaan over de Bybee Quantum Signal Enhancers. Ik denk erover om twee of drie stuks te bestellen om ermee te experimenteren in de set. Op grond van wat ik op internet gelezen heb lijken ze goed te werken direct onder de passieve filters.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
