12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 12e luisterdag Oost Nederland zaterdag 8 februari 2025
Vannacht half geslapen met fijne koud/warm koud/warm periodes gecombineerd met een fijne kriebelhoest, ga er morgen er niet bij zijn want heb een griep hoofd. Graag veel foto's maken want baal ontzettend dat ik bas zijn deuren moet missen en de diverse meetsessies.
Beterschap Chris! ik zal ze vast nog wel vaker meenemen, de luisterdag in Breda bijv. als we dat dit jaar georganiseerd krijgen.motoindo schreef: ↑vr 07 feb 2025, 10:15Vannacht half geslapen met fijne koud/warm koud/warm periodes gecombineerd met een fijne kriebelhoest, ga er morgen er niet bij zijn want heb een griep hoofd. Graag veel foto's maken want baal ontzettend dat ik bas zijn deuren moet missen en de diverse meetsessies.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Jammer zeg, beterschap gewenst daar!motoindo schreef: ↑vr 07 feb 2025, 10:15Vannacht half geslapen met fijne koud/warm koud/warm periodes gecombineerd met een fijne kriebelhoest, ga er morgen er niet bij zijn want heb een griep hoofd. Graag veel foto's maken want baal ontzettend dat ik bas zijn deuren moet missen en de diverse meetsessies.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Als tip, heb het vaker gedaan: luisterdag in Breda mei/juni is nu beginnen met organiseren/reserveren/ruimte etc
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Ik ben er klaar voor. Heb in muziek een mix gemaakt met wat audiofilio tracks, wat stevigers om het stof wat weg te blazen in het wijkcentrum, 80’s wave en ook wat elektro. Om zoveel mogelijk verschillende muziek te demo-en heb ik de nummers (met zoveel mogelijk respect naar de uitvoerende toe) ingekort tot 1-1,5 minuut. Even proberen of dat werkt
Dan alvast een goede reis allemaal! tot morgen
Dan alvast een goede reis allemaal! tot morgen
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
ik zal ook twee stel extra luidspreker stands meenemen, kan handig zijn voor sommige kleinere vloerstaanders bijvoorbeeld dat de mensen op de 2e rij ook 'zicht' hebben
- pappaleo
- Contacteer:
Ik heb ook nog stands, maar die zijn vrij hoog. Als dat nog past....
Barry2001 schreef: ↑vr 07 feb 2025, 16:04luister.JPG
Ik ben er klaar voor. Heb in muziek een mix gemaakt met wat audiofilio tracks, wat stevigers om het stof wat weg te blazen in het wijkcentrum, 80’s wave en ook wat elektro. Om zoveel mogelijk verschillende muziek te demo-en heb ik de nummers (met zoveel mogelijk respect naar de uitvoerende toe) ingekort tot 1-1,5 minuut. Even proberen of dat werkt![]()
Dan alvast een goede reis allemaal! tot morgen![]()
Dat zal vast mooi werken. Hele nummers hoef ik ook niet te horen, mij gaat het om de installatie.
-
mountainbiker
Ik denk dat ik ook even langskom. Ben in september verhuisd een woon daar niet ver vandaan.
Ook wij (Rein, Rudy en Gerjan) zijn er klaar voor...oant moarn!
-
audiovorden
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik kom morgen ook even langs. Groet, Lourens
Ik ga de boel maar eens inpakken zo. Tot morgen!
Ook hier staat alles klaar.
Tot morgen.
Tot morgen.
Woofertjes liggen achterin. Het crossover doe ik ter plekke wel, die is toch niet permanent.
Ik heb de auto ook volgestopt met zooi, tot morgen dan maar!
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
OOooh zijn die 80cm hoog ? ik loop te kloten met mijn te kleine 60 cm stands
Ik heb zojuist alles ingepakt
even ontspannen en dan naar bedje, playlist maak ik morgen wel. of niet..
Om 21:00 uur zag het er nog zo uit
Het is een experimentje geworden van een tweeter/midrange en laag in gesloten kast met wat eq plaats van een poort.
Met wat fuckups hier en daar (een van mijn inslag moeren is dol en de inbus zit er in vast
bijzonder poep).. ik geef haast de schuld.
afwerking is niet aanwezig
speciaal voor Leo wel gezorgd dat ik geen Aligator clips gebruik en geen lijm klemmen dit keer. wel een beetje saai... 
Tot morgen !
Om 21:00 uur zag het er nog zo uit
Het is een experimentje geworden van een tweeter/midrange en laag in gesloten kast met wat eq plaats van een poort.
Met wat fuckups hier en daar (een van mijn inslag moeren is dol en de inbus zit er in vast
Tot morgen !
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
zo, auto ingepakt, nu Leo ophalen en dan naar t ooosten
Veel plezier mannen, maak wat foto’s. Gr. Walter
Ik ga het vandaag niet redden, zitten hier met z'n tweeën tegen elkaar aan te blaffen, lijkt me niet handig dit verder rond te delen. Wel balen, was/ ben erg benieuwd naar alle bouwsels.....
Jos.
Jos.