mss gelet op dat Brabant ff op slot gaat doorschuiven naar midzomer?Wowly schreef:wow vanwege drukte is dit me even helemaal niet opgevallen. Zal ergens deze of volgende week me ertoe zetten!
Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Tegen die tijd is Brabant toch wel uitgeziekt? Maar juni/juli komt mij wel veel beter uit 
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
De mail voor de ruimte is reeds verstuurd. Ik had vorig jaar al een dag reserveerd, weet alleen niet meer welke....lekker.
Ik verwacht dat de idioterie van het coronavirus dan al voorbij is. Niet dat het coronavirus zelf niets is, maar het gedoe eromheen staat me behoorlijk tegen
Ik verwacht dat de idioterie van het coronavirus dan al voorbij is. Niet dat het coronavirus zelf niets is, maar het gedoe eromheen staat me behoorlijk tegen
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Gewoon maatregelen nemen Jan, als je genoeg Corona drinkt bouw je vanzelf immuniteit op!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Mwoa. Ik vind de ophokplicht niet zo erg. Mijn kiddos hopen op een snelle vakantie voor 2 weken. Op mijn werk helaas wrsch extra drukte als de verpleging en zorg supersnel ziek meld bij de eerste milde kuch (want RIVM says so)..... En aangezien iedere paniekzaaier nu mondkapjes aan het kopen is hebben wij straks niet genoeg om ons werk te doen. Nee ben ff klaar met de media en het RIVM. Hopelijk komt er nu wat meer begrip voor de griepprik bij de medewerkers in de zorg. dadelijk gebeurd er wel een serieuze pandemie en dan is iedereen vanwege deze storm in een glas water niet meer adequaat. en dan hebben we wel de poppen aan het dansen.
Maargoed, ikzelf zou ook wel eens 2 weekjes thuis willen zitten, kan ik eindelijk eens hobbyen: (vink aan wat van toepassing is) de aanbouw afmaken / mijn drone afbouwen cq instellen (absolute noob) / 3d-printer afbouwen / de auto's groot onderhoud geven......
Maargoed, ikzelf zou ook wel eens 2 weekjes thuis willen zitten, kan ik eindelijk eens hobbyen: (vink aan wat van toepassing is) de aanbouw afmaken / mijn drone afbouwen cq instellen (absolute noob) / 3d-printer afbouwen / de auto's groot onderhoud geven......
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Ja, zo te lezen zijn daar al heel wat grote beurten bij overgeslagen.......Hans Nootdorp schreef:Je vergeet je vrouw, Jan....![]()
B.t.w. wist niet dat een fysiotherapeut tegenwoordig standaard mondkapjes draagt. Is het tegenwoordig zo erg met de clientèle gesteld als bij de vriendin van Gerhard?
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Neu, maar wij reizen veel tussen locaties. Werk in de regio Noord-Limburg en Brabant. En bij ons nemen ze alles echt super serieus (zoals het hoort). Onze artsen en verpleegkundigen reizen nog meer dan ons. Ieder jaar weer maken we dit echter mee met de griep en de hitte, maar zoveel aandacht als Corona nu creëert is echt buiten proporties....
Voor mijn vrouw maak ik altijd tijd trouwens, geen hobbyproject hahahaha
Voor mijn vrouw maak ik altijd tijd trouwens, geen hobbyproject hahahaha
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Heren, het spijt me vreselijk om te zeggen, maar dit jaar geen luisterdag in Breda ivm het Coronavirus.
Ik verwacht niet dat groepsbijeenkomsten tegen die tijd al mogelijk zijn.
Mocht er na de zomervakantie mogelijk zijn om iets te organiseren (op dit moment betwijfel ik dat), dan hoor ik dat graag van jullie en ga ik kijken met de eigenaar van de ruimte wat er mogelijk is. Afgesproken?
Ik verwacht niet dat groepsbijeenkomsten tegen die tijd al mogelijk zijn.
Mocht er na de zomervakantie mogelijk zijn om iets te organiseren (op dit moment betwijfel ik dat), dan hoor ik dat graag van jullie en ga ik kijken met de eigenaar van de ruimte wat er mogelijk is. Afgesproken?
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Begrijpelijk. Op dit moment is er nergens zekerheid over, als dat er wel is straks kun je er ook op anticiperen. Jammer, maar een wijs besluit.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Het ziet er i.d.d. niet naar uit dat dat gaat lukken dan. Jammer. Sterkte verder Jan!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Niet meer als logisch, hebben we iets meer tijd om de projecten op de laatste dag af te krijgen.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Precies. Daarnaast staat mijn hoofd er niet naar, mijn beste vriendin ligt momenteel op de IC in Veldhoven te vechten voor haar leven vanwege de corona, en buiten mijn optimisme wat ik altijd heb, en het rotsvaste vertrouwen van de mensen op het IC (heb er zelf enkele jaren mogen werken) ziet het er niet best uit. Maar ik ga er vanuit dat we over een paar maanden onze wekelijkse spelavond met zijn viertjes weer mogen doen. Duimen voor haar jongens!
PS: voor degene die me wat beter kennen: niet mijn vrouw, al is dat officieel wel mijn vriendin.
PS: voor degene die me wat beter kennen: niet mijn vrouw, al is dat officieel wel mijn vriendin.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Sterkte JanWowly schreef:Precies. Daarnaast staat mijn hoofd er niet naar, mijn beste vriendin ligt momenteel op de IC in Veldhoven te vechten voor haar leven vanwege de corona, en buiten mijn optimisme wat ik altijd heb, en het rotsvaste vertrouwen van de mensen op het IC (heb er zelf enkele jaren mogen werken) ziet het er niet best uit. Maar ik ga er vanuit dat we over een paar maanden onze wekelijkse spelavond met zijn viertjes weer mogen doen. Duimen voor haar jongens!
PS: voor degene die me wat beter kennen: niet mijn vrouw, al is dat officieel wel mijn vriendin.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Zo komt het toch dichterbij dan alleen maar de getallen die je hoor. Veer sterkte met de situatie en dat het ten goede mag keren.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Vervelend nieuws Jan, laten we hopen dat ze er weer bovenop komt. Uiteraard is een luisterdag organiseren geen eerste levensbehoefte, dus alle begrip voor je besluit!
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Tja, hier in huis gaat er dan zo een zinnetje, Gatdakkie, maar.........
Hier juist een vriendin die nu een operatie kreeg afgezegd, juist omdat er ruimte gemaakt moest worden op de IC.
Nu gezien het onderzoek heeft aangegeven dat kanker haar darm heeft aangetast, en deels verwijderd moet worden.
Ik sta niet graag in de schoenen van de artsen in deze tijd, best heftig.
Maar desalniettemin, sterkte Jan.
Het is dan best moeilijk je soms ook dingen voor te stellen, welke impact dit soort dingen heeft om je omgeving.Ieder huisje heeft zijn kruisje, en als je dan dan mag kiezen, dat koos je toch je eigen kruisje.
Hier juist een vriendin die nu een operatie kreeg afgezegd, juist omdat er ruimte gemaakt moest worden op de IC.
Nu gezien het onderzoek heeft aangegeven dat kanker haar darm heeft aangetast, en deels verwijderd moet worden.
Ik sta niet graag in de schoenen van de artsen in deze tijd, best heftig.
Maar desalniettemin, sterkte Jan.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Jammer, maar volkomen begrijpelijk gezien de situatie die er heerst. ook van mijn kant veel sterkte gewenst, Jan.
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019!!!
Heel veel sterkte Jan en natuurlijk ook voor jou vriendin.
