satefan schreef:Nou ja, je bent natuurlijk meer dan alleen maar het resultaat van je opvoeding en het script waarmee je bent opgegroeid. Je hebt zelf het vermogen om je gedachten anders te organiseren en je uitgangspunten te (her)overwegen.Pjotr schreef:Normaliter krijg je die antwoorden als vanzelf met je opvoeding mee.
En als je het wel zou weten heb je er feitelijk nog niks aan. Ik hou het maar op dat we simpelweg de soort in stand proberen te houden. En daar maken we naar mijn idee een behoorlijk potje van zo af en toe en zo hier en daar."We weten niet waar we vandaan komen, waarom we hier zijn of waar we naar toe gaan. En dat is allemaal prima.".
Het een sluit het ander toch niet uit?
