De Pass labs Pearl 2.
Moderator: Beheerdersteam
Re: De Pass labs Pearl 2.
Ja,het meeste zit er wel aan,maar de frontplaat,deksels en nog wat schotten tikken nog wel aardig aan.
Dinsdag komen de laatste onderdelen van Mouser binnen!
Dan zijn alle printen compleet.
Ik moet de transistors op de Salas regelaars isoleren van het koelblok,nu kan ik dat doen met pads in to220 formaat,maar hoed isoleer ik het schroefje van het koelblokje?
Doe je dat met zo'n dopje?
Ik zag wel wat bij EEO staan.
Dan zijn alle printen compleet.
Ik moet de transistors op de Salas regelaars isoleren van het koelblok,nu kan ik dat doen met pads in to220 formaat,maar hoed isoleer ik het schroefje van het koelblokje?
Doe je dat met zo'n dopje?
Ik zag wel wat bij EEO staan.
Je bedoelt deze dus. : http://www.eoo-bv.nl/index.php?_a=viewP ... uctId=1580
Die heeft een opstaande rand die precies in het gat van de TO220 valt.
Hoeveel moet je er hebben ? ik koop ze tegenwoordig per 100.

Nog geen anderhalve cent per stuk...
Die heeft een opstaande rand die precies in het gat van de TO220 valt.
Hoeveel moet je er hebben ? ik koop ze tegenwoordig per 100.
Nog geen anderhalve cent per stuk...
Sloop jij zoveel dan?
12 stuks voor de Pearl.
Maar ik heb ze ook niet in de Aleph versterker gezet bedenk ik me nu!
12 stuks voor de Pearl.
Maar ik heb ze ook niet in de Aleph versterker gezet bedenk ik me nu!
En nu verwacht je dat ik
doe ?
Goed dan.
Maar nu weer even on-topic.
Dre , zou dat maar even goed controleren bij die Aleph, anders kunnen er vrij vervelende dingen mee gebeuren.
Goed dan.
Maar nu weer even on-topic.
Dre , zou dat maar even goed controleren bij die Aleph, anders kunnen er vrij vervelende dingen mee gebeuren.
Als je alle mosfet's van de onderste rij op één koelblok heb en de bovenste rij op een tweede en de koelers staan geïsoleerd dan mogen ze zó op de koelers zitten.dre schreef:Echt waar?![]()
Gelukkig staat ie in de hoek,dus voorlopig geen gevaar!
Anne
Laatst gewijzigd door Ah!buis op za 13 jun 2015, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik hou niet zo van koelers die in verbinding staan met de voedingspanning, 1 klein foutje met een schroevendraaier en je hebt vuurwerk. Of erger je voelt even hoe warm ze worden en met hoge voedingsspanningen is dat niet erg bevorderlijk voor je hartslag.....
Inderdaad, voordat je het weet sta je in een DNA register...ds23man schreef:En geen vingerafdrukken op luisterdagen.![]()
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Volgens mij zweeft er ergens op dit forum een foto rond van de vingerafdruk behorende bij D uit N in een DLCP..........

Aan zee ?ds23man schreef:Volgens mij zweeft er ergens op dit forum een foto rond van de vingerafdruk behorende bij D uit N in een DLCP..........![]()
Anne
Koelt dat ook niet beter?Ah!buis schreef:Als je alle mosfet's van de onderste rij op één koelblok heb en de bovenste rij op een tweede en de koelers staan geïsoleerd dan mogen ze zó op de koelers zitten.
Anne
Ja hoorbeijert schreef:Koelt dat ook niet beter?Ah!buis schreef:Als je alle mosfet's van de onderste rij op één koelblok heb en de bovenste rij op een tweede en de koelers staan geïsoleerd dan mogen ze zó op de koelers zitten.
Anne
De thermische weerstand transistorhuis-koelblok is groter met isolatie ertussen,moet de koeler weer groter om dat te kompenseren.
Anne
Nog een handje m3 boutjes en de boel kan in elkaar gezet worden!
Met het maken van het gat voor de inlet helaas een beschadeging aan de achterzijde......
Zonde!!
Maar goed,het schiet lekker op zo!
ook een setje mooie rca's uit hongkong over laten varen.
Ze lijken wel heel erg veel op mijn WBT's trouwens.
Met het maken van het gat voor de inlet helaas een beschadeging aan de achterzijde......
Zonde!!
Maar goed,het schiet lekker op zo!
ook een setje mooie rca's uit hongkong over laten varen.
Ze lijken wel heel erg veel op mijn WBT's trouwens.
Zit er ook een sleuteltje / adapterbus bij om die ringen aan te draaien ?