Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Maar goed, nu even serieus. Tot nu toe zijn er slechts 2 deelnemers voor 3 januari........
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik heb het net in de groep gegooid en ik kan volgende week zaterdag.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dat is dan 4, Hans kan en komt altijd...... 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik denk 95% dat ik kan.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Nu de Haagse clan nog
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
je regelt wel van alles maar kom je zelf ook?ds23man schreef:Maar goed, nu even serieus. Tot nu toe zijn er slechts 2 deelnemers voor 3 januari........
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Mmmm,ik moet gaan kiezen. 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik kan niet zo gauw terugvinden of ik het gemeld had, maar 3 januari is voor mij geen optie. Ik heb dan al wat anders te doen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Daar gaat Dre's taxi!
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Zou die VuilnisWagen dan nog stuk zijn dan? 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik haak definitief af voor zaterdag............
Volgende keer beter hoop ik.
Volgende keer beter hoop ik.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik kan zaterdag ook niet, ik vrees dat het stil wordt.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik kan ook niet zaterdag. Goede jaarwisseling alvast,
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Jammer Loek.
Even alles op een rijtje, we hebben nu:
John
Sander
Aad (ik)
Hans?
Da's heel de dag de L'ordeo's op een Aleph 30
Even alles op een rijtje, we hebben nu:
John
Sander
Aad (ik)
Hans?
Da's heel de dag de L'ordeo's op een Aleph 30
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Lijkt mij dan ook beter dat John met zijn Orfeo's deze kant op komt om hem met de AF DAC II te horen. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Scheelt mij een dikke 250km 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dan kom ik ook! 
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
FR_Aad schreef:Jammer Loek.
Even alles op een rijtje, we hebben nu:
John
Sander
Aad (ik)
Hans?
Bas
Dré
Da's heel de dag de L'ordeo's op een Aleph 30
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
dre schreef:Ik haak definitief af voor zaterdag............
Volgende keer beter hoop ik.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Een jaartje of wat geleden hebben we ook met een mannetje of 9 hier geluisterd naar de Nescio's.dre schreef:Dan kom ik ook!
Dus dat kan ook, en mijn vrouw zei ook al, "moet kunnen".
Ik hoor het wel van John.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik ga overleggen of er die dag wat anders te doen was, anders kan ik ook wel komen? Heb niet zoveel mee te nemen eigenlijk, al kan ik de refmons altijd meesjouwen natuurlijk 
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Vind ik ook een optie. Eventueel same rijdenhannesie schreef:Een jaartje of wat geleden hebben we ook met een mannetje of 9 hier geluisterd naar de Nescio's.dre schreef:Dan kom ik ook!
Dus dat kan ook, en mijn vrouw zei ook al, "moet kunnen".![]()
![]()
Ik hoor het wel van John.
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Ik denk dat ik er ook bij ben. Ik kan 2 subwoofers meenemen. Eentje met 2x 8 inch en 3x 10 inch pr's. En ik neem ook nog een andere rare woofer mee 
Als iemand nog een subwooferversterker met een beetje vermogen op 8 ohm heeft zou ook mooi zijn
Als iemand nog een subwooferversterker met een beetje vermogen op 8 ohm heeft zou ook mooi zijn
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Helaas 3 jan. gaat me ook niet lukken.....geen RD40's dit jaar in Groesbeek. 
Re: Luisterdag Groesbeek 2014 - 27 dec. -> nu 3 Januari
Dan komen we nu op:
John
Sander
Aad
Michel
Bas
Hans?
Jan?
Speakers:
L'ordeo's
2x Subwoofer
RefMons?
Versterkers:
Aleph30
Bronnen:
AFDAC II ?
John
Sander
Aad
Michel
Bas
Hans?
Jan?
Speakers:
L'ordeo's
2x Subwoofer
RefMons?
Versterkers:
Aleph30
Bronnen:
AFDAC II ?
