Groetjes Walter
[Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Moderator: Beheerdersteam
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Haha, merk van de modules wordt niet genoemd op de Daudio site, dus ik doe geen uitspraak hierover
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Inderdaad, wil de bouwkwaliteit van de heren nou wel eens zien........
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Haha, ik weet natuurlijk precies wat erin zit, boven deksel is er ook al wel afgeweest. Foto's ga ik uiteraard niet zomaar plaatsen
In ieder geval is er bijna geen vrije ruimte meer over, zo vol zit de kast. Beetje zoals Ray zijn Pass Labs, maar dan veel compacter en toch veel meer power (4x250W..!!!)
Groetjes Walter
In ieder geval is er bijna geen vrije ruimte meer over, zo vol zit de kast. Beetje zoals Ray zijn Pass Labs, maar dan veel compacter en toch veel meer power (4x250W..!!!)
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Heb je een geheimhoudingsverklaring moeten tekenen?
Nou je het eigenlijk zegt, ik heb hier nog nooit een foto van de ingewanden van een Daudio product gezien!

Nou je het eigenlijk zegt, ik heb hier nog nooit een foto van de ingewanden van een Daudio product gezien!
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Heb je dat zelf gemeten ? allemaal marketing gebabbel...Walt schreef:(4x250W..!!!)
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ik zou zeggen, vraag erom in het persberichten topic...
Had je nou al wel de metingen van de W1 te zien gekregen?
Groetjes Walter
Had je nou al wel de metingen van de W1 te zien gekregen?
Groetjes Walter
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Ray, die 250W klopt wel hoor, je heb die W1 Seas woofers toch ook zien wapperen op de luisterdag? Dat lukt niet met 50W...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28474
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Nou, een woofer zonder behuizing wil toch echt wel wapperen bij 50watt!Walt schreef:Ray, die 250W klopt wel hoor, je heb die W1 Seas woofers toch ook zien wapperen op de luisterdag? Dat lukt niet met 50W...![]()
Groetjes Walter
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Dat is waar, er zat ook geen subsonic filter op geloof ik..
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Zo. Mijn eerste bijdrage is geleverd, namelijk ervoor zorgen dat de toevoeging [Longterm] goed tot zijn recht komt.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
kijk nou,,,onze huis-lurker......leuk je weer eens te zien posten ArnoArno schreef:Zo. Mijn eerste bijdrage is geleverd, namelijk ervoor zorgen dat de toevoeging [Longterm] goed tot zijn recht komt.
wat ga je maken voor onze ray?
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Gewoon, wat van dat duffe freeswerk.MechanicalAnimal schreef:wat ga je maken voor onze ray?
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Zeg dat wel....Arno schreef:Zo. Mijn eerste bijdrage is geleverd, namelijk ervoor zorgen dat de toevoeging [Longterm] goed tot zijn recht komt.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Heb maar alvast wat gefreesd, ben alleen nog niet overtuigd of de aantallen kloppen.
8x bracing van 30mm baltisch berken. Sterker bestaat niet in het houtsegment.
4x bodem/dek in 22mm mdf
8x bracing van 30mm baltisch berken. Sterker bestaat niet in het houtsegment.
4x bodem/dek in 22mm mdf
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Aad, niet zo enthousiast... ik blijf maar kort...FR_Aad schreef:Arno is er weer!!!![]()
![]()
![]()
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Moet Ray nou echt die gaten in die bracing helemaal zelf nog een radiusje meegeven joh 
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Arno schreef:Aad, niet zo enthousiast... ik blijf maar kort...FR_Aad schreef:Arno is er weer!!!![]()
![]()
![]()
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
In één keer goed geraden!MechanicalAnimal schreef:Moet Ray nou echt die gaten in die bracing helemaal zelf nog een radiusje meegeven joh
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Arno moet eerst zelf nog twee longterm projecten afmaken.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 41&start=0
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1602886
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 41&start=0
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1602886
