Arcturus Blue buizen voorversterker revisited
Moderator: Beheerdersteam
Re: Arcturus Blue buizen voorversterker revisited
Die regelaar is een 317, of iets zwaarders ?
Re: Arcturus Blue buizen voorversterker revisited
Had nog een laadje met LM350's.ray5150 schreef:Die regelaar is een 317, of iets zwaarders ?
groet,
Aat
Re: Arcturus Blue buizen voorversterker revisited
Da's een beste jongen, die levert het dubbele aan stroom. (3.0 A) 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15173
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Arcturus Blue buizen voorversterker revisited
Hoe is het hier, is Arcturus al van z'n ziekbed 
Re: Arcturus Blue buizen voorversterker revisited
Het gaat een stuk beter met de patiënt!
Het blijven wel fragiele buisjes, vervoer blijft moeilijk..
groet,
Aat
Het blijven wel fragiele buisjes, vervoer blijft moeilijk..
groet,
Aat
