het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja, er zal wel geluid uit komen... ik vermoed dat de vorm van zulke ontwerpen veel doet bij de verkoop. Aan de geluidskwaliteit zal het niet liggen.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Je kunt je ook afvragen, als het zo goed klinkt, waarom doe je het dan weg?
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Omdat je wat anders wil... open deur...hannesie schreef:Je kunt je ook afvragen, als het zo goed klinkt, waarom doe je het dan weg?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Of net getrouwd en moeders gaat haar zin doordrijven... of net verhuisd en dan past het ineens niet meer in de kamer... (laatste zelf ook gehad met de Klipshorns en Gallehus kasten.. Die waren bij elkaar toch ook wel erg groot... En vroeger draaide ik regelmatig op straaljager-nivo… kan ik nu de buren niet aandoen..)
Kees
Kees
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als ik de ruimte had, zou ik die hoorns zeker overwegen, dikke 18 inch actieve laagkast erbij per kant. Dat is gewoon genieten als je de luxe hebt om hard te kunnen spelen.
- pappaleo
- Berichten: 12407
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Daar zeg je watWalt schreef:Als ik de ruimte had.....
1m65 hoog en de diameter van de hoornmond is bijna een meter.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Marantz PM80 mk2
af te halen voor wat speciaalbier
https://twitter.com/joopb68lfc/status/1 ... 07233?s=19
af te halen voor wat speciaalbier
https://twitter.com/joopb68lfc/status/1 ... 07233?s=19
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik dacht eerst door alleen de foto's te bekijken dat het heel klein spul waspappaleo schreef:Daar zeg je watWalt schreef:Als ik de ruimte had.....
1m65 hoog en de diameter van de hoornmond is bijna een meter.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Tangband units voor bijv. Dschinn Mini-TL
Wegens een nooit afgemaakt zelfbouwproject:4 Tangband w4 655-c, 2 Tangband 1933-S,2 afgebouwde crossovers voor deze set compleet met bouwtekening voor TL of BR .Aanschafwaarde €320 , bieden vanaf €125,00
Ridderkerk
https://link.marktplaats.nl/m1595468365
Wegens een nooit afgemaakt zelfbouwproject:4 Tangband w4 655-c, 2 Tangband 1933-S,2 afgebouwde crossovers voor deze set compleet met bouwtekening voor TL of BR .Aanschafwaarde €320 , bieden vanaf €125,00
Ridderkerk
https://link.marktplaats.nl/m1595468365
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Van iemand bij mij in de buurt
https://www.diyaudio.com/forums/swap-me ... 12-pr.html
https://www.diyaudio.com/forums/swap-me ... 12-pr.html
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Heeft iemand belangstelling voor die tweeters? 2 stuks voor € 40. Koop ik al het spul en krijg jij de tweeters.SARK schreef:Tangband units voor bijv. Dschinn Mini-TL
Wegens een nooit afgemaakt zelfbouwproject:4 Tangband w4 655-c, 2 Tangband 1933-S,2 afgebouwde crossovers voor deze set compleet met bouwtekening voor TL of BR .Aanschafwaarde €320 , bieden vanaf €125,00
Ridderkerk
https://link.marktplaats.nl/m1595468365
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Leuke refoam klus voor weinig!
2 elipson melodine 2 speakers.
€ 29,99
Wommels
https://link.marktplaats.nl/m1620076581
Hahaha ... kijk ook even bij zijn andere advertenties, hij heeft nog meer van deze opknappers voor weinig (serieus!)
Ik ben blij dat ik geen ruimte meer heb
2 elipson melodine 2 speakers.
€ 29,99
Wommels
https://link.marktplaats.nl/m1620076581
Hahaha ... kijk ook even bij zijn andere advertenties, hij heeft nog meer van deze opknappers voor weinig (serieus!)
Ik ben blij dat ik geen ruimte meer heb
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Inderdaad, hele leuke prijzen.SARK schreef:
Hahaha ... kijk ook even bij zijn andere advertenties, hij heeft nog meer van deze opknappers voor weinig (serieus!)
Ik ben blij dat ik geen ruimte meer heb
Gelukkig is het hier niet in de buurt.
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
https://link.marktplaats.nl/m1620898885
Mooie pre!
Hij heeft nog meer DIY artikelen in de aanbieding!
Mooie pre!
Hij heeft nog meer DIY artikelen in de aanbieding!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ja maar of je dat nu 2de hands wil kopendre schreef:Hij heeft nog meer DIY artikelen in de aanbieding!
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Wat is de bedoeling van die soldeerbout in die collectie?
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
ik ook, direct genezen voor vandaag...Barry2001 schreef:werd toch even nieuwsgierig.
