hannesie schreef:Wat ik mij nu afvraag is dat wanneer er gezocht is naar spoelen met een lage impedantie e.d. en dan de condensatoren (Duelund) met van een toren hoge prijzen, en er gezocht word naar Oyade kabels voor de voeding e.d. waarom gebruik je da van die simpele kabeltjes in je filter?
Je probeert van alles, maar een spoel op zijn kant monteren om eens te luisteren of het wat scheelt doe je dan niet.
Dat zijn dan van die dingen die ik dan weer niet snap.

Precies, ook verschillende weerstanden klinken totaal verschillend maar diffractie en de positie van de spoelen is dan weer geen enkel probleem.
En Walt, zie mijn postings niet als een soort aanval hoor, ik probeer gewoon mee te anticiperen in de zoektocht die we met zijn allen maken naar het perfecte geluid.
Ik besef dat zonder een hoorbare toonzetting in de geschreven postings de inhoud soms kortaf kan overkomen maar dat is dus beslist niet de intentie, ik heb in de loop van de jaren juist van jou een hoop opgestoken en daar ben ik juist dankbaar voor.
De reden waarom ik dan ook de dingen aanhaal die ik aanhaal is gewoon uit nieuwsgierigheid naar je eigen gedachtegang er achter.