11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Als iemand dxt mon 182 wil horen. Ze staan in de meetruimte en kunnen naar believen verplaatst worden...
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
De volgende luisterdag mag best met alleen Joppestaten!!
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Die actieve Liionidas mag er ook zijn! Wel grappig dat de speaker door de hele ruimte vrij consistent lijkt te klinken, terwijl metingen anders doen vermoeden.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
En de dag is weer voorbij, de spullen liggen in de auto klaar voor de rit naar huis... Barry, dank voor het organiseren van een wederom erg geslaagde dag!
-
Westerwolder
- Berichten: 16
- Lid geworden op: wo 15 dec 2021, 20:34
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Iedereen weer enorm bedankt voor een zeer geslaagde dag! Het was weer genieten.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Absoluut een geslaagde en leerzame dag. Iedereen bedankt die zoiets zo goed organiseren!
Jos.
Jos.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Barry, bedankt voor de goed georganiseerde dag, het was weer geweldig(op de brommende versterker na). Die trouwens thuis weer perfect werkte.
Heb je nog een lang wet verlengsnoer gevonden in kamer 5 en een vergulde stekker in kamer 4 van mijn luidspreker kabel?
Als ik weet wanneer ze open zijn wil ik er ook wel langsgaan.
Heb je nog een lang wet verlengsnoer gevonden in kamer 5 en een vergulde stekker in kamer 4 van mijn luidspreker kabel?
Als ik weet wanneer ze open zijn wil ik er ook wel langsgaan.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Dankje aan de organisatie en alle aanwezige! Het was weer een hele fijne dag. Veel mensen gezien, gesproken, geleerd en genoten.
Nou heb ik niet van andere gehoord vanwege het meten en spullen op en neer sjouwen maar wat ik zag en hoorde was weer van top kwaliteit
Op naar de volgende!
Nou heb ik niet van andere gehoord vanwege het meten en spullen op en neer sjouwen maar wat ik zag en hoorde was weer van top kwaliteit
Op naar de volgende!
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Dank @barry2001, het was weer geweldig geregeld en lekker druk bezocht
.
Helemaal leuk dat er deze keer meer jongere gezichten te zien waren
.
Helemaal leuk dat er deze keer meer jongere gezichten te zien waren
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Het was weer super gezellig, zoals het eigenlijk elk jaar is. Leuk om wat lullen over dezelfde hobby's met bekenden en onbekenden! Ook vond ik de meetkamer erg leerzaam, dankjewel Satefan en anderen. Ook grappig om beide kampen (lees: anti-DSP vs pro DSP) eens te horen, met inachtneming van respect.
Ik vond de planars van Joppe weer van hoge kwaliteit. De monitors van Dre met de accutons klonken erg goed!
@Barry2001: ik ben er volgend jaar zeker weer bij
Ik vond de planars van Joppe weer van hoge kwaliteit. De monitors van Dre met de accutons klonken erg goed!
@Barry2001: ik ben er volgend jaar zeker weer bij
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Was weer goed georganiseerd en veel mooi spul gezien beluisterd.
. Hierbij nog een paar foto's
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Weer thuis. Was -zoals altijd in Hengelo- weer een gezellige dag. Iedereen bedankt voor de complimenten en Barry voor de organisatie 
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Was weer een leuke dag mensen! Veel moois gezien en gehoord. Leuk ook om de verschillende composietversterkers onderling te vergelijken.
En wat zijn die Calimero's toch goed gelukte luidsprekers zeg.
En wat zijn die Calimero's toch goed gelukte luidsprekers zeg.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Ik vond het ook erg geslaagd. Alleen maar mooi spul gezien en gehoord.
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Zo ook weer thuis , alle spullen zo snel als mogelijk neergezet waar ik ze los kon laten! dus alles staat in de gang bij de voordeur.
En weer super bedankt voor de gehele organisatie, ik heb nog niet eerder zo een druk bezochte ZBA mee gemaakt (heeft er iemand reclame gemaakt ?) , zowel bezoekers als mensen met mooie spullen!! helaas weer niet genoeg beluisterd.... maar sommige ga ik zeker nog een keer horen. buiten dat is het ook erg leuk om met iedereen te kletsen over de hobby !
Ik vond overigens de kleine monitoren + sub in zaaltje 3 !!! een erg mooie set ! als ik speakers half zo mooi zou afwerken... ben ik al erg tevreden ! daarnaast verbaasde ik me wat er uit kwam , ook zonder sub.
En iedereen bedankt voor het geduld... ik ben niet bepaald het snelst in daadwerkelijk muziek spelen, ook als een ruimte vol staat met mensen haha
Het laatste uurtje toch nog even het scherpe randje uit de tweeter gevist. ook fijn om te weten waar dat vandaan kwam.
Wellicht dat ik een volgend keer maar een tablet in de rondte laat gaan voor muziek
dan luisteren we net wat minder naar dames....
op naar de volgende !
En weer super bedankt voor de gehele organisatie, ik heb nog niet eerder zo een druk bezochte ZBA mee gemaakt (heeft er iemand reclame gemaakt ?) , zowel bezoekers als mensen met mooie spullen!! helaas weer niet genoeg beluisterd.... maar sommige ga ik zeker nog een keer horen. buiten dat is het ook erg leuk om met iedereen te kletsen over de hobby !
Ik vond overigens de kleine monitoren + sub in zaaltje 3 !!! een erg mooie set ! als ik speakers half zo mooi zou afwerken... ben ik al erg tevreden ! daarnaast verbaasde ik me wat er uit kwam , ook zonder sub.
En iedereen bedankt voor het geduld... ik ben niet bepaald het snelst in daadwerkelijk muziek spelen, ook als een ruimte vol staat met mensen haha
Het laatste uurtje toch nog even het scherpe randje uit de tweeter gevist. ook fijn om te weten waar dat vandaan kwam.
Wellicht dat ik een volgend keer maar een tablet in de rondte laat gaan voor muziek
op naar de volgende !
Laatst gewijzigd door WrineX op zo 04 feb 2024, 0:46, 1 keer totaal gewijzigd.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
ja, het was wederom een top dag, dikke kudos voor alle bezoekers, zeker die wat mee hadden genomen, en uiteraard @Barry2001: voor de vlekkeloze organisatie. op naar #12 
- Tomenkobus
- Berichten: 198
- Lid geworden op: za 19 aug 2023, 19:18
- Locatie: Gouda
Re: 11e luisterdag Oost Nederland zaterdag 3 februari 2024
Het was m'n eerste luisterdag (ben ook net gestart met de hobby) en het was heel gezellig en leerzaam. Ik heb van Stefan in het testlocaal het nodige geleerd over het afwerken en meten van speakers. Helaas waren mijn speakers niet geheel goed, maar wel precies zoals de ontwerper (Paul Carmody) ze had bedoeld. De meet resultaten kwamen overeen met die van de ontwerper. Ik heb de Calimero's gehoord van PapaLeo, wat een geluid uit zo'n klein boxje. Ik ga ze zeker snel bouwen. Ik heb alle spullen al eerder gekocht. Even tijd maken en dan kan ik ze zelf beluisteren.
Ik heb verder veel andere luidsprekers gehoord en dit heeft mij alleen maar enthousiaster gemaakt. Ik weet nu hoe muziek kan klinken. Er is nog veel te leren in deze hobby en er is veel kennis op het forum aanwezig.
De organisatie was TOP! Bedankt Barry voor het harde werken en het goed organiseren! Ik heb nog 3 muntjes over. Hiermee heb ik denk ik een extra bijdrage gegeven aan de dag
Tot ziens allemaal, tot op de volgende luisterdag.
TomenKobus.
Ik heb verder veel andere luidsprekers gehoord en dit heeft mij alleen maar enthousiaster gemaakt. Ik weet nu hoe muziek kan klinken. Er is nog veel te leren in deze hobby en er is veel kennis op het forum aanwezig.
De organisatie was TOP! Bedankt Barry voor het harde werken en het goed organiseren! Ik heb nog 3 muntjes over. Hiermee heb ik denk ik een extra bijdrage gegeven aan de dag
Tot ziens allemaal, tot op de volgende luisterdag.
TomenKobus.
