Wat vinden we van 't forum?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

FR_Aad

Re: Wat vinden we van t forum?

Bericht door FR_Aad »

dre

Bericht door dre »

En dan toch weer kopen..... :mrgreen:
FR_Aad

Bericht door FR_Aad »

metabaron schreef:
Ik volgde het een beetje en volgens mij gaf je alleen je mening over een product.
Maar dat dan verwijderd wordt is een beetje vreemd .
Beetje noord koreaans........ :rofl:

Dennis
Ben je gek. In noord Korea was die goudvissenkweeker doodgeschoten. :rofl:
cool

Bericht door cool »

Er gebeuren toch wel rare dingen hier.....................................................................................................................
Zocht een bericht dat ik vorige week geplaatst heb maar nergens te vinden. Hele draadje gewist!
SSassen
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Ik irriteer me mateloos aan het feit dat het schijnbaar moeite kost om een topictitel te tikken zonder fouten? Het is of 'Wat vinden we van het forum?' of 'Wat vinden we van 't forum?', alleen een 't' zonder apostrof is geen correct Nederlands.
Marp
Beheerder / Sysadmin

Re: Wat vinden we van 't forum?

Bericht door Marp »

Jezelf irriteren moet je niet doen joh. Ik heb 'm voor je aangepast. :proost:
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

koifarm schreef:
Vandaag is voor de zoveelste keer een topic en/of reply verwijderd door een moderator waarin ik alleen mijn eigen mening geef over hypex producten.

kleine correctie: dat er door een moderator is ingegrepen was niet vanwege je mening over Hypex, maar over andere zaken die niet op een openbaar forum horen (en waar we je al eerder over hadden aangesproken). Die mening mag je uiteraard gewoon hier posten, daar is het een forum voor.
Shadow

Bericht door Shadow »

Ik vind, en ik draai op nog een paar forums mee, dat modereren in draadjes die de regels te buiten gaan, een uitleg waarom en een slotje zouden moeten bevatten. Draadjes die zo maar verdwijnen koop je niks voor en wekt achterdocht op. Maakt de communicatie tussen mods en users ook wat opener... ( en daar heb ik van de week in een pb al een opmerking over gemaakt aan één van onze mods )

Joram.
metabaron

Bericht door metabaron »

Tja daar sluit ik me volledig bij aan , ik maak een lollig bedoelde opmerking over een verdwenen post en krijg een waarschuwing voor terug.....

Dennis
ray5150

Bericht door ray5150 »

Eens met Joram.
Ik pleit er dan ook voor als de moderatoren een topic kunnen aanmaken (wat normaliter gesloten is en dus niet in door leden kan worden gepost)
waarin zij aangeven dat er in bepaalde draadjes iets is verwijderd.

Voor de rest vind ik het nogal erg overdreven om te spreken van Noord-Koreaanse toestanden.
AatV

Bericht door AatV »

SSassen schreef:
Ik irriteer me mateloos ....
Het gebruik van het werkwoord irriteren in deze zin wordt als onjuist beschouwd. Hier dient het werkwoord ergeren te worden gebruikt.
Zie het genootschap Onze Taal.

groet,
Aat

N.B. Ik weet het, flauw, maar kon me niet bedwingen.... :mrgreen:
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

Hé, waar blijft Jantje Secuur nou?
Dan

Bericht door Dan »

We hebben al eens een discussie gehad over moderatoren die commercieel actief zijn en daardoor af en toe met de commerciele pet op modereren.
Ik vind het jammer dat hele topics zo verdwijnen. Beter is het volgens mij om te discussieren met argumenten. Voor mij is het een reden om zeer terughoudend te zijn met reageren.
Gelukkig heb ik nog wel de bijdragen van koifarm kunnen lezen en ik vind dat hij weldegelijk een punt heeft. Ik haal maar even aan dat de DCLP destijds in prijs gehalveerd is. Dat vind ik nogal een blunder en zegt ook iets over het prijsbeleid van Hypex. Neemt niet weg dat het bedrijf mooie productrn maakt.

Ook heb ik al eens een opmerking gemaakt over Daudio die mi de kritieken op zijn produkt te veel verdedigt. Dan denk ik maar het mijne van.

Laten we zeggen dat ik geen info meer post over de precieze werkwijze waarmee ik mijn knutselprojectjes uitvoer. Het is mij te veel eenrichtingverkeer hier.
Dan

Bericht door Dan »

Nog even een voorbeeld; het wisselfilter van de Scan Speak Maxima heeft in de Electuur gestaan en is als PDF op het internet te vinden. Toch mag het hier niet getoond worden zonder de componenten te blurren. Ik heb de woordenwisseling hierover met Ruud van Speakerland nog vers in mijn geheugen.
Shadow

Bericht door Shadow »

Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, dat iets vrij op het net te vinden is, betekend niet dat je het op je forum moet kwakken, bovendien is het zijn brood en komt hij hier ook. Het is een beetje lastig, normaal gezien is een forum opgericht uit liefde voor de hobby en om daar lekker over te kwekken en misschien eens iets nieuws uit te vogelen, maar toch vooral om nieuwe mensen met advies bij te staan in hun nieuw gevonden hobby. Dat gebeurd hier ook wel, maar er is maar één vonkje nodig en oude discussies (zover ik heb kunnen terug vinden, tot 2007 aan toe (en misschien nog wel langer) worden opgerakeld en persoonlijk zeer erbij gehaald) Ik vind het niet belangrijk wie mij op een manier of oplossing wijst, ik vind het belangrijk dat die oplossing of manier verteld wordt aan mij of een andere noob in deze wereld.
(Anders verdrink je in persoonlijke vete's en spelletjes, dat geldt zeker niet alleen voor onze mods trouwens!)
ds23man
Ook commercieel actief

Bericht door ds23man »

Sjongejonge, wat een ontploffing hier! :shock:
dre

Bericht door dre »

Waar je je druk om kan maken.......
Muug
Contacteer:

Bericht door Muug »

Zonder mij ergens in te willen mengen, wil ik gewoon even mijn mening geven over modereren. Zelf ben ik oprichter/admin van motorpraat.be. Uit eigen ervaring weet ik dat mensen op zijn minst te horen willen krijgen waarom iets wordt verwijderd. "Verwijderen" kan trouwens op verschillende manieren : compleet wissen of doorstrepen. Welke van de twee beter is, hangt af van situatie tot situatie. Onlangs nog heb ik in een overigens interessante topic een stuk of tien berichten compleet gewist omdat er echt lelijke dingen naar elkaar werden gesmeten. Dan heb ik ook een waarschuwing geplaatst in diezelfde topic om mijn daad toe te lichten en om de mensen te laten beseffen dat ze "in het echt" nooit zo zouden durven doen. De topic is overigens nog steeds "open", hij blijft nuttige info bevatten. Maar evengoed durf ik al eens iets doorstrepen, met de reden er vlak onder. Vooral dus duidelijk aanbrengen waarom je het doet, dan kunnen ze dat meestal (er zijn altijd uitzonderingen) wel snappen. :D

Wat de spelling of woordkeuze betreft, daar moei ik mij nooit mee. Niemand is perfect en het is zinloos om daarover te gaan janken. Jullie Nederlanders zijn bijvoorbeeld érg goed in het maken van de meest groteske dt-fouten, jawel, nòg beter dan vele Belgen. Je wilt niet weten hoeveel tientallen ik er al gezien heb, op dit forum en andere fora. Nu ja, so what? Who cares? Ik versta wat er geschreven wordt en dat is gewoon het belangrijkste. Het internet is een medium dat openstaat voor iedereen die kan lezen en schrijven, maar er zijn natuurlijk mensen bij die niet lang naar school geweest zijn of mensen die gewoon heel errug slecht zijn in "speling". O:) So what? Who cares? Het duidelijk overbrengen van de boodschap is belangrijker dan het grammaticaal (ehm, c of k?) correcte taalgebruik. :D
FR_Aad

Bericht door FR_Aad »

Muug schreef:
Zonder mij ergens in te willen mengen, wil ik gewoon even mijn mening geven over modereren. Zelf ben ik oprichter/admin van motorpraat.be. Uit eigen ervaring weet ik dat mensen op zijn minst te horen willen krijgen waarom iets wordt verwijderd. "Verwijderen" kan trouwens op verschillende manieren : compleet wissen of doorstrepen. Welke van de twee beter is, hangt af van situatie tot situatie. Onlangs nog heb ik in een overigens interessante topic een stuk of tien berichten compleet gewist omdat er echt lelijke dingen naar elkaar werden gesmeten. Dan heb ik ook een waarschuwing geplaatst in diezelfde topic om mijn daad toe te lichten en om de mensen te laten beseffen dat ze "in het echt" nooit zo zouden durven doen. De topic is overigens nog steeds "open", hij blijft nuttige info bevatten. Maar evengoed durf ik al eens iets doorstrepen, met de reden er vlak onder. Vooral dus duidelijk aanbrengen waarom je het doet, dan kunnen ze dat meestal (er zijn altijd uitzonderingen) wel snappen. :D

Wat de spelling of woordkeuze betreft, daar moei ik mij nooit mee. Niemand is perfect en het is zinloos om daarover te gaan janken. Jullie Nederlanders zijn bijvoorbeeld érg goed in het maken van de meest groteske dt-fouten, jawel, nòg beter dan vele Belgen. Je wilt niet weten hoeveel tientallen ik er al gezien heb, op dit forum en andere fora. Nu ja, so what? Who cares? Ik versta wat er geschreven wordt en dat is gewoon het belangrijkste. Het internet is een medium dat openstaat voor iedereen die kan lezen en schrijven, maar er zijn natuurlijk mensen bij die niet lang naar school geweest zijn of mensen die gewoon heel errug slecht zijn in "speling". O:) So what? Who cares? Het duidelijk overbrengen van de boodschap is belangrijker dan het grammaticaal (ehm, c of k?) correcte taalgebruik. :D

Wie telt zijn spelfouten? :rofl:
hannesie
Contacteer:

Bericht door hannesie »

Het leukste vind/vindt ik deze.
shit.JPG
Ik heb al een tijdje geen echt onderschrift meer. :lol:
Dan

Bericht door Dan »

Shadow schreef:
Daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen, dat iets vrij op het net te vinden is, betekend niet dat je het op je forum moet kwakken, bovendien is het zijn brood en komt hij hier ook. Het is een beetje lastig, normaal gezien is een forum opgericht uit liefde voor de hobby en om daar lekker over te kwekken en misschien eens iets nieuws uit te vogelen, maar toch vooral om nieuwe mensen met advies bij te staan in hun nieuw gevonden hobby. Dat gebeurd hier ook wel, maar er is maar één vonkje nodig en oude discussies (zover ik heb kunnen terug vinden, tot 2007 aan toe (en misschien nog wel langer) worden opgerakeld en persoonlijk zeer erbij gehaald) Ik vind het niet belangrijk wie mij op een manier of oplossing wijst, ik vind het belangrijk dat die oplossing of manier verteld wordt aan mij of een andere noob in deze wereld.
(Anders verdrink je in persoonlijke vete's en spelletjes, dat geldt zeker niet alleen voor onze mods trouwens!)

Bij mij heeft het averechts gewerkt iig. Maar goed, ik reageer op de manier zoals ik het beleef. Zonder te ontploffen overigens. :bakkie:
Shadow

Bericht door Shadow »

Dan schreef:
Shadow schreef:

Bij mij heeft het averechts gewerkt iig. Maar goed, ik reageer op de manier zoals ik het beleef. Zonder te ontploffen overigens. :bakkie:
Prima, respect voor iedereen die normaal kan uitleggen hoe hij/zij iets opvat en voor iedere mod die verteld waarom iets niet kan en er gegumd wordt of een slotje geplaatst wordt.
Want daar ging het over voor mij.
ds23man
Ook commercieel actief

Bericht door ds23man »

Zo. we gaan hier weer gezellig verder:

http://www.diyaudio.com/forums/class-d/ ... ore-2.html
Dan

Bericht door Dan »

ds23man schreef:
Zo. we gaan hier weer gezellig verder:

http://www.diyaudio.com/forums/class-d/ ... ore-2.html
Thanks but no thanks :-"
Shadow

Bericht door Shadow »

Voegt weinig toe aan de discussie hier, maar ik heb daar ook een account... :lagge:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”