Ik noem er eerst maar eens 3:Paul Jenner schreef:Laten we proberen weer op de rails te komen:
Ik stel voor dat iemand een merk / type versterker roept waar hij buitengewoon goede danwel buitengewoon slechte ervaringen mee heeft.
SET anyone ?
KT88 misschien zijn creatie eens recenseren ?
Paul.
(volg orde als mijn voorkeur)
1: Sonneteer Alabaster klasse A..
mooie muzikale sound, goede laagweergave..
pachtig midden en fluweelzacht hoog
prima diepte werking...
duurzaamheid: wordt erg warm.. dus na 5 a 10 jaar
zal het wel gedaan zijn denk ik...
2: Mission Cyrus 2 klasse AB..
lekkere muzikale versterker.. laag gaat dieper en
strakker dan Sonneteer lijkt het.
diepte werking minder dan Sonneteer..
prachtige md/mc voortrap...
duurzaamheid zeer goed..
3: Harman Kardon 6550 klasse B..
leuke versterker..
maar laagweergave minder strak dan Mission
hoogweergave korrelachtig.. midden goed
diepte gering vrij plat...
duurzaamheid slecht..
wie nog meer ???
verder als toegift de Nait Naim 2 (klasse AB?)
een aantal weken in huis gehad..
klank ben ik niet erg over te spreken..
niet mijn ding zeg maar...
weinig laag, plat geluid wel mooi midden !!!
maar toch wel behoorlijk muzikaal...
nou roep maar....
..................................
duurzaamheid: dat zit wel goed
