[Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Geduld is een schone zaak. goede vriend.
Aan Ultrazooom ben je ook al anderhalf jaar bezig.
Kans is groot dat dit ook nog wel een jaar gaat duren voor hij helemaal af is.
Er staat niet voor niks longterm boven dit topic.
Aan Ultrazooom ben je ook al anderhalf jaar bezig.
Kans is groot dat dit ook nog wel een jaar gaat duren voor hij helemaal af is.
Er staat niet voor niks longterm boven dit topic.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Dat lag meer aan het feit dat Hypex maar niet opschoot met de DLCP!ray5150 schreef:Geduld is een schone zaak. goede vriend.![]()
Aan Ultrazooom ben je ook al anderhalf jaar bezig.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Laten we wel wezen, met deze extreme hitte aan speaker kasten werken is alles behalve ideaal...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Nee, asfalteren ook niet, maar gaat wel gewoon door!Walt schreef:Laten we wel wezen, met deze extreme hitte aan speaker kasten werken is alles behalve ideaal...
Groetjes Walter
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Wie weet is Ray op de achtergrond al wel bezig Mundorf filter spul op te kopen, ik zie namelijk nauwelijks nog 2e hands Mundorf te koop...
Groetjes Walter
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Mundorf? Wou dat er eens iemand eens diverse soorten goedkope en dure condensatoren open sloopt en onderzocht of er nou echt wel in zit wat ze zeggen! Krijg met dit soort dure C's altijd het vage gevoel dat er een duur wikkeltje omheen gedraaid wordt en de prijs navenant aangepast is.
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Wie belet jou om dat zelf te doen?
Ik krijg de indruk dat je voldoende materiaal in huis hebt om dat te meten en vergelijken.
En Walt zorgt voor donatie ?
Ik krijg de indruk dat je voldoende materiaal in huis hebt om dat te meten en vergelijken.
En Walt zorgt voor donatie ?
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Dacht het niet, ds23man wilde geen versterker voor me bouwen
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Inderdaad, ik sta deze dagen ook geulen te graven en kabel te trekken.ds23man schreef:Nee, asfalteren ook niet, maar gaat wel gewoon door!Walt schreef:Laten we wel wezen, met deze extreme hitte aan speaker kasten werken is alles behalve ideaal...
Groetjes Walter
Ondertussen zet Walter op kantoor de airco nog een standje hoger.
Eerlijk gezegd niet, er is nog helemaal niets gedaan op filtergebied.Walt schreef:Wie weet is Ray op de achtergrond al wel bezig Mundorf filter spul op te kopen, ik zie namelijk nauwelijks nog 2e hands Mundorf te koop...![]()
Eerst maar eens een paar kasten in elkaar schroeven.
Dan zal je wel niet genoeg stroop hebben gebruikt.Walt schreef:Dacht het niet, ds23man wilde geen versterker voor me bouwen![]()
![]()
![]()
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Hallo Ray,
Ik geniet momenteel nog van mijn vakantie, volgende week weer beginnen. Gelukkig hebben we op het werk een zeer goede airco, stuk koeler dan hier in de flat op 9 hoog lekker vol in de zon.
Pech voor ds23man, ik had een leuke prijs willen betalen
Geld is nu naar Daudio gegaan...
Groetjes Walter
Ik geniet momenteel nog van mijn vakantie, volgende week weer beginnen. Gelukkig hebben we op het werk een zeer goede airco, stuk koeler dan hier in de flat op 9 hoog lekker vol in de zon.
Pech voor ds23man, ik had een leuke prijs willen betalen
Groetjes Walter
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Allang blij, heel vroeger had ik een hobby en het werd mijn werk.... Gelukkig is mijn hobby weer een hobby!Walt schreef:
Pech voor ds23man, ik had een leuke prijs willen betalenGeld is nu naar Daudio gegaan...
![]()
![]()
![]()
Groetjes Walter
Maaruh, doet Daudio nu ook in Ncores?????
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Nope, geen Ncores, OEM spul samen met huis eigen Daudio schakelingen. Ik kan niet teveel in detail treden denk ik, voor vragen beter het persberichten topic gebruiken.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Laatst gewijzigd door Walt op vr 02 aug 2013, 17:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [Longterm] The X-Ray Speaker Project.
Sambal bij????????Walt schreef:Nope, geen Ncores, OEM spul samen met huis eigen Daudio schakelingen.
Groetjes Walter
