Topcap van Triodedick
Moderator: Beheerdersteam
Re: Topcap van Triodedick
In ieder geval geen audio-gerelateerde spullen...
Wel een goeie vakantie gehad overigens; een aantal keren er met het gezin en de tent op uit geweest.
Ben weer begonnen op school (daar lagen ook een aantal projecten die ik bewust daar had laten liggen....)
Hoop wat meer tijd te vinden voor het bouwen.
Wordt vervolgd !
