Hét forum voor en door zelfbouwers.Onderdeel van zelfbouwaudio.nl/be
Doorgaan naar inhoud
Moderator: Beheerdersteam
Bericht door mcaudio » vr 19 jun 2009, 7:04
mischa72 schreef:Een mooie versterker. Even voor mijn idee, hoe hoog is de behuizing? Ik bedoel dus de hoogte van het houten gedeelte. Groeten, Mischa
Terug naar “Versterkers”