Welke Condensatoren in Buizenversterker?

Voor- en Eindversterkers

Moderator: Beheerdersteam

mcaudio
Berichten: 24
Lid geworden op: ma 02 apr 2007, 20:50

Bericht door mcaudio »

mischa72 schreef:
Een mooie versterker. Even voor mijn idee, hoe hoog is de behuizing? Ik bedoel dus de hoogte van het houten gedeelte.

Groeten,
Mischa
7 cm
Plaats reactie