Bedoel je nou een variac? die verkopen ze daar ook.disco schreef:Je kunt misschien wat truuken met een autoformer? Je weet wel zo'n een-wikkeling trafo met diverse aftakkingen.
(de heer E. Van Halen hield zich daar meer dan 20 jaar geleden al mee bezig...)
