Geen concessies?Jan-Peter schreef:Audioslave schreef:Ziet er erg goed uit
![]()
Jan-Peter,
Zijn prijzen en leverdatum al bekend van PSC2.400 & Hypex High End DSP ? Ik neem aan dat die laatste geen plate amp zal zijn![]()
Mvg Gerrit
High End Dsp - nog geen echte prijs van bekend maar zal wel iets rond de € 500,00 ex. BTW worden. Met dit product willen we geen concessies doen...![]()
Jan-Peter
Gaat hypex de eerste worden die aan een notch een variabele delay kan geven met als eenheid bijv. ms én golflengtes!? Het van niks tot volledig actief worden van een notch variabel maken in tijd en misschien zelfs in helling.
Ik vind dat nogsteeds een gemis als het gaat om ruimte eq. Daarnaast had ik al gezegd dat het mooi zou zijn als de boardjes te schakelen zijn naar bijv 2 in 12 out.
mvg,
Martijn
