hulp gezocht met bouwen van pa set

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
sevenup
Berichten: 2777
Lid geworden op: wo 27 jun 2007, 21:33
Locatie: Hengelo (ov)

Bericht door sevenup »

Snel even wat bij elkaar gezocht.
Bijlagen
set.JPG
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

das een lekker beuksetje ja, persoonlijk zou ik de Behringer vervangen door een DBX die is toch net een treetje hoger.
Gebruikersavatar
Gobla
Berichten: 456
Lid geworden op: di 07 nov 2006, 17:47

Bericht door Gobla »

Mooi setje om flink wat SPL te krijgen.
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Gobla schreef:
Mooi setje om flink wat SPL te krijgen.
Daar kun je bijna niet zelf voor bouwen..
Lijkt me sowieso dat je voor het beschikbare budget aardig kan slagen in de PA-wereld... 't zal in ieder geval moeilijk worden om iets dergelijks neer te zetten als zelfbouw..
't valt en staat natuurlijk met het beschikbare gereedschap en vaardigheid..

PS.. moderator, bedankt... 't gerhard-gevoel is nu bijna weg..
Kees
ben.ben 1989
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 27 feb 2009, 1:56
Locatie: haps
Contacteer:

Bericht door ben.ben 1989 »

sorry ben zwaar dislekties heb nog al wat moeiten met lezen en schrijfen
Audioslave
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 12 jan 2007, 20:08

Bericht door Audioslave »

ben.ben 1989 schreef:
sorry ben zwaar dislekties heb nog al wat moeiten met lezen en schrijfen
:) Geeft niet maak jij straks weer goed met een fraaie fotosessie 8)
Juriaan
Ook commercieel actief
Berichten: 46
Lid geworden op: di 03 jun 2008, 11:27
Locatie: Schinveld

Bericht door Juriaan »

ben.ben 1989 schreef:
sorry ben zwaar dislekties heb nog al wat moeiten met lezen en schrijfen
je bent niemand een sorrie schuldig ,je hebt er volgens mij nog een paar tegoed van anderen
mipo
Berichten: 588
Lid geworden op: do 25 jan 2007, 19:26
Locatie: amsterdam

Bericht door mipo »

Mischien wel verstandig om de volgende keer als je ergens voor de eerste keer een bericht plaatst om meteen te melden dat je dislectisch
bent; dat voorkomt een hoop niet terzake doende (vervelende) reacties op je taalgebruik.

Succes met je project.
ben.ben 1989
Berichten: 9
Lid geworden op: vr 27 feb 2009, 1:56
Locatie: haps
Contacteer:

Bericht door ben.ben 1989 »

dankje. hoop binnen kort een leuk set te vinden bedankt voor de hulp
foto volgen nog
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Bericht door ray5150 »

ben.ben 1989 schreef:
sorry ben zwaar dislekties heb nog al wat moeiten met lezen en schrijfen
Excuses van mijn kant. :wink:
mipo schreef:
Mischien wel verstandig om de volgende keer als je ergens voor de eerste keer een bericht plaatst om meteen te melden dat je dislectisch
bent; dat voorkomt een hoop niet terzake doende (vervelende) reacties op je taalgebruik.
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Gebruikersavatar
amanda
LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
Berichten: 758
Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door amanda »

mipo schreef:
Mischien wel verstandig om de volgende keer als je ergens voor de eerste keer een bericht plaatst om meteen te melden dat je dislectisch
bent; dat voorkomt een hoop niet terzake doende (vervelende) reacties op je taalgebruik.

Succes met je project.
Inderdaad, som eerst al je ziektes, tekortkomingen en of je abn spreekt/schrijft op voordat je wat opschrijft hier......... :roll:

Niet een goede idee dus naar mijn idee, we hebben het hier over luidsprekers etc.... niet iedereen is even goed in Nederlands, bak er zelf ook weinig van :?

On-topic, binnenkort heb ik 2 mooie PA subs te koop staan, gaan loeihard, ze hebben een rendement van ongeveer 95dB.
Weet niet wat je zoekt qua laagweergave maar heb de laatste tijd het een en ander ingevoerd in WinIsd, voornamelijk PA woofers met een lage resonantie frequentie.

Strassacker heeft ook wat mooie ontwerpen, waaronder deze http://www.lautsprechershop.de/pa/d3672_2_606.htm

Neem een mooie versterker er bij en apparatuur en klaar!
Voor Losse PA drivers kun je ook bij Thomann terecht, die hebben veel spul op voorraad en zijn goedkoop! Heb daar mijn RCF woofers vandaan.... http://www.thomann.de/nl/speaker_components.html

Als je het ook voor de carnaval wilt gebruiken ga dan geen MDF gebruiken maar watervast verlijmd multiplex.

Deze site is ook wel interessant http://www.burton-manor.co.uk/Audio/Audio.htm

Amanda
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Het is iedereen vrij op een vriendelijke en nette manier te vragen of ze netjes nederlands kunnen schrijven. Als er vervolgens blijkt dat iemand niet goed in staat is om dit te doen is dat duidelijk. Hierin ligt verantwoordelijheid bij de lezer én de schrijver.

Ik begrijp maar al te goed de reactie van velen bij het lezen van een dergelijke openingspost met redelijk grote ideeën/bedragen. Echter, probeer wat ruimte te geven. Als het je niet lukt om te lezen of het je teveel irriteert kun je het beste de post/het topic skippen en niet participeren.

Dyslectie is een groot probleem voor veel mensen in deze maatschappij.

respect

Wowly
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12870
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Inderdaad, respect.

Maar gewoon omdat het lekkerder binnenkomt als in ieder geval de openingspost er prettig leesbaar uitziet heb ik deze aangepast, in de hoop dat dat niet betuttelend overkomt. Daarom heb ik ook maar weer de nieuwe titel gecorrigeerd.
Gebruikersavatar
bartsegers
Berichten: 5431
Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
Locatie: Roermond

Bericht door bartsegers »

als je hard wilt, En strak!

En zelf bouwen,
En geld overhouden, moet je gewoon hier meebieden.

http://www.daanauctions.com/Item.aspx?I ... tegoryId=2#

Daar kun je echt twee super topkasten mee maken!

aanvullen met subs altijd mogelijk natuurlijk!

Dan haal je meteen deze twee Cerwin Vega Strokers op!

http://www.daanauctions.com/Item.aspx?I ... tegoryId=2#


O jongens, maarom zijn de centen op als je zoiets aantreft!!!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”