hulp gezocht met bouwen van pa set
Moderator: Beheerdersteam
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Daar kun je bijna niet zelf voor bouwen..Gobla schreef:Mooi setje om flink wat SPL te krijgen.
Lijkt me sowieso dat je voor het beschikbare budget aardig kan slagen in de PA-wereld... 't zal in ieder geval moeilijk worden om iets dergelijks neer te zetten als zelfbouw..
't valt en staat natuurlijk met het beschikbare gereedschap en vaardigheid..
PS.. moderator, bedankt... 't gerhard-gevoel is nu bijna weg..
Kees
-
ben.ben 1989
- Berichten: 9
- Lid geworden op: vr 27 feb 2009, 1:56
- Locatie: haps
- Contacteer:
-
Audioslave
- Berichten: 82
- Lid geworden op: vr 12 jan 2007, 20:08
-
ben.ben 1989
- Berichten: 9
- Lid geworden op: vr 27 feb 2009, 1:56
- Locatie: haps
- Contacteer:
Excuses van mijn kant.ben.ben 1989 schreef:sorry ben zwaar dislekties heb nog al wat moeiten met lezen en schrijfen
Ik ben het hier helemaal mee eens.mipo schreef:Mischien wel verstandig om de volgende keer als je ergens voor de eerste keer een bericht plaatst om meteen te melden dat je dislectisch
bent; dat voorkomt een hoop niet terzake doende (vervelende) reacties op je taalgebruik.
- amanda
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 758
- Lid geworden op: zo 06 jul 2008, 9:55
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Inderdaad, som eerst al je ziektes, tekortkomingen en of je abn spreekt/schrijft op voordat je wat opschrijft hier.........mipo schreef:Mischien wel verstandig om de volgende keer als je ergens voor de eerste keer een bericht plaatst om meteen te melden dat je dislectisch
bent; dat voorkomt een hoop niet terzake doende (vervelende) reacties op je taalgebruik.
Succes met je project.
Niet een goede idee dus naar mijn idee, we hebben het hier over luidsprekers etc.... niet iedereen is even goed in Nederlands, bak er zelf ook weinig van
On-topic, binnenkort heb ik 2 mooie PA subs te koop staan, gaan loeihard, ze hebben een rendement van ongeveer 95dB.
Weet niet wat je zoekt qua laagweergave maar heb de laatste tijd het een en ander ingevoerd in WinIsd, voornamelijk PA woofers met een lage resonantie frequentie.
Strassacker heeft ook wat mooie ontwerpen, waaronder deze http://www.lautsprechershop.de/pa/d3672_2_606.htm
Neem een mooie versterker er bij en apparatuur en klaar!
Voor Losse PA drivers kun je ook bij Thomann terecht, die hebben veel spul op voorraad en zijn goedkoop! Heb daar mijn RCF woofers vandaan.... http://www.thomann.de/nl/speaker_components.html
Als je het ook voor de carnaval wilt gebruiken ga dan geen MDF gebruiken maar watervast verlijmd multiplex.
Deze site is ook wel interessant http://www.burton-manor.co.uk/Audio/Audio.htm
Amanda
Het is iedereen vrij op een vriendelijke en nette manier te vragen of ze netjes nederlands kunnen schrijven. Als er vervolgens blijkt dat iemand niet goed in staat is om dit te doen is dat duidelijk. Hierin ligt verantwoordelijheid bij de lezer én de schrijver.
Ik begrijp maar al te goed de reactie van velen bij het lezen van een dergelijke openingspost met redelijk grote ideeën/bedragen. Echter, probeer wat ruimte te geven. Als het je niet lukt om te lezen of het je teveel irriteert kun je het beste de post/het topic skippen en niet participeren.
Dyslectie is een groot probleem voor veel mensen in deze maatschappij.
respect
Wowly
Ik begrijp maar al te goed de reactie van velen bij het lezen van een dergelijke openingspost met redelijk grote ideeën/bedragen. Echter, probeer wat ruimte te geven. Als het je niet lukt om te lezen of het je teveel irriteert kun je het beste de post/het topic skippen en niet participeren.
Dyslectie is een groot probleem voor veel mensen in deze maatschappij.
respect
Wowly
- bartsegers
- Berichten: 5431
- Lid geworden op: ma 31 okt 2005, 14:07
- Locatie: Roermond
als je hard wilt, En strak!
En zelf bouwen,
En geld overhouden, moet je gewoon hier meebieden.
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?I ... tegoryId=2#
Daar kun je echt twee super topkasten mee maken!
aanvullen met subs altijd mogelijk natuurlijk!
Dan haal je meteen deze twee Cerwin Vega Strokers op!
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?I ... tegoryId=2#
O jongens, maarom zijn de centen op als je zoiets aantreft!!!
En zelf bouwen,
En geld overhouden, moet je gewoon hier meebieden.
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?I ... tegoryId=2#
Daar kun je echt twee super topkasten mee maken!
aanvullen met subs altijd mogelijk natuurlijk!
Dan haal je meteen deze twee Cerwin Vega Strokers op!
http://www.daanauctions.com/Item.aspx?I ... tegoryId=2#
O jongens, maarom zijn de centen op als je zoiets aantreft!!!
