En dat is dus maar goed ookindoubt schreef:
![]()
Told you so.
@ Marp: Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar de tangbandjes zijn nog niet helemaal klaar
Moderator: Beheerdersteam
Die Quake schiet gewoon te kort voor HT. Ik heb hem een paar jaar geleden voor het laatst eigenlijk echt gebruikt. Door meerdere verhuizingen op rij heeft ie lang stil gestaan.Marp schreef:Je huidige luidsprekers dan. Je andere topic kende ik niet, dus ging ik er even vanuit dat je Quake wat tekort schoot i.c.m CT218's.
Jaaaa leuk. Maar ik heb helaas geen weerstandjes op voorraadHenkjan schreef:die geadviseerde BR is zonder bassboost in de amp.. fire up the soldeerbout Arno
Als ze zo zielig zijn, dan kunnen ze toch gewoon verhuizen? Ik houd ze niet tegen, hoor.holco schreef:Arme buren
Ehhh... ja... keb alleen nog wat drempelvreesholco schreef:Maare je kan nu toch meten, dus kom op met die grafieken
Voor watArno schreef:Ehhh... ja... keb alleen nog wat drempelvreesholco schreef:Maare je kan nu toch meten, dus kom op met die grafieken
Drempelvrees was een geintje. Maar software downloaden, installeren onder win7, alles aansluiten, kijken hoe het werkt, kinderen van 2 en 6 hun mond laten houden/de regen insturen... Opstartvertraging zal ik het noemen.holco schreef:Gewoon de mic op 10 cm afstand bij de de unit en bij de reflex, PrtScn indrukken en plakken in paint dan opslaan als jpg
Je kunt die Quake er natuurlijk gewoon bij plaatsen, met meerdere subs is het makkelijker om een vlakke respons op de luisterplek te krijgen. Ik draai nu met 4 subwoofers, weliswaar met DSP, maar op de luisterplek is het laag zeer vlak en zelfs daarbuiten is het nog goed in balans.Arno schreef:Aanvankelijk was mijn plan om alleen een ander huisje voor die Quake te timmeren. Dat werd me hier terecht afgeraden.
Het is nog even afwachten hoe de uiteindelijke combinatie gaat klinken, aangezien de CT218's nog niet klaar zijn, maar ik heb niet het idee dat de sub te kort zal gaan schieten.
Het lastigste vind ik nog wel het bepalen van de plaats voor de sub.
Ok. Ik heb het geprobeerd. Het snoertje was te kort om de mic op de luisterplek te plaatsen, dus ik heb hem halverwege geplaatst.holco schreef:Arno, doe ook eens een meting met de Room-Analyzer, deze is juist voor een sub en zal veel meer nuttige info laten zien
Maak er maar geintjes overArno schreef:Ik heb hem nog niet eens betaald, of hij zit al in een testkast![]()

Zou eerst maar een close range meting doen voordat je de boost verwijderd, nu ben je ook de ruimte aan het meenemen.Arno schreef:Ok. Ik heb het geprobeerd. Het snoertje was te kort om de mic op de luisterplek te plaatsen, dus ik heb hem halverwege geplaatst.holco schreef:Arno, doe ook eens een meting met de Room-Analyzer, deze is juist voor een sub en zal veel meer nuttige info laten zien
Zal ik die bassboost er maar uitsolderen?