De zoveelste lowbudget vloerstaander.

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

pimmer
Berichten: 27
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 19:31

Bericht door pimmer »

ik zat nog even te klooien met win isd.
en het is me gelukt om een speaker in te voeren whoehoe.
de dayton DC300-8 is dat wat??
http://www.bmm-electronics.com/Product. ... ct_ID=7105

ik zat te denken aan een low budget subje als onder steuning van mijn staandertjes, vooral voor muziek maar moet ook lekker zijn bij films.
en het moet uiteraard budget blijven ;)
en mischien zelf een sub ampje bouwen?? maar ook dat moet betaal baar blijven. alleen vind 160 liter wel heeeeeeeel groot. ik ga nog wel even klooien ik wil eigenlijk niet meer als 60 liter dat kan ik namelijk kwijt in mijn ( nog te bouwen) tv steun ;)

is dit wat ??

tips trucs en advies welkom

ik ben weer heel enthousiast (ojee dit gaat weer geld kosten)

de br kast ziet er mooi uit of niet (groen)
Bijlagen
Afbeelding 1.png
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”