en het is me gelukt om een speaker in te voeren whoehoe.
de dayton DC300-8 is dat wat??
http://www.bmm-electronics.com/Product. ... ct_ID=7105
ik zat te denken aan een low budget subje als onder steuning van mijn staandertjes, vooral voor muziek maar moet ook lekker zijn bij films.
en het moet uiteraard budget blijven
en mischien zelf een sub ampje bouwen?? maar ook dat moet betaal baar blijven. alleen vind 160 liter wel heeeeeeeel groot. ik ga nog wel even klooien ik wil eigenlijk niet meer als 60 liter dat kan ik namelijk kwijt in mijn ( nog te bouwen) tv steun
is dit wat ??
tips trucs en advies welkom
ik ben weer heel enthousiast (ojee dit gaat weer geld kosten)
de br kast ziet er mooi uit of niet (groen)
