Het klopt dat ook hier de T27 in thuis hoort, maar omdat ikzelf niet zo gecharmeerd ben van deze tweeter gebruik ik zelf altijd een Audax variant . deze dient wel 5 a 6 db gedempt te worden.
Kan ik me iets bij voorstellen.
Zeker omdat de T27 absoluut niet lager dan 3kHz ingezet mag worden. Dan wordt het filteren met die mid-woofer erg lastig en ver van ideaal.