MA20 - Compacte dipool met FR8C en PD PD101S - Zaag er in!

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Soundexcel
Berichten: 1079
Lid geworden op: do 28 dec 2006, 19:29
Locatie: Zeist

Bericht door Soundexcel »

Dit is alleen de response van de FR8C. Zonder correctie op 10graden.
Onder meerdere hoeken meten is inderdaad wel handig en verteld veel meer over een speaker. Ik vond dit echter niet te moeite waard.
JeroenKV
Berichten: 1243
Lid geworden op: za 22 jan 2005, 20:28

Bericht door JeroenKV »

Soundexcel schreef:
Deze combinatie is toch wel schrikbarend goed.
Ik ga dan nu ook echt stoppen met verder zoeken.

Ik heb een bedrijf in Duitsland gevonden wat de panelen heel netjes opnieuw kan bespannen. Voor niet al te veel geld.
De verhalen zijn goed. Dus heb er vertrouwen in.

De DCX ga ik vervangen voor een actief filter.
Dit systeem heeft erg weinig filtering nodig. Dus een simpele dipole correctie en 24db/oct filter is genoeg.
De ervaring met hobby printen is erg goed. het zal dus geen nette print uit china worden.
Verbaast mij niks. Voor mid en hoog zijn ESL / Magnetostaten gewoon heel erg goed.
Gesloten