ja maar ze dekken zich vooral goed in door overal op te zetten dat ze geen geopende verpakkingen terugnemen. die grote ketens zijn toch altijd zo'n smeerlappen eh...
maarja, ik heb er plezier aan en dat is wat telt!
Welke is een goede hoofdtelefoon?
Moderator: Beheerdersteam
