Ik ga weer verder studeren.
Langzaam aan word ik steeds wijzer.
En ik ga jouw topic ook doorlezen.
Bedankt!
-edit-
Alleen wil Winisd niet echt lekker draaien onder Vista 64.
Ik krijg rare foutmeldingen en het programmaatje wil niet afsluiten.
Zelf sub bouwen met een Peerless xls12"
Moderator: Beheerdersteam
Hey,
Ik dacht dat ik hier al gepost had maar niet dus.
Ik heb dezelfde driver (XXLS 12" 4 Ohm maar dan ALU), zonder slave overigens.
Ik heb ook met WinISD zitten spelen, samen met iemand van het forum hier (Hovingtim) en icm een gesloten kast zit je rond de 50L prima.
Ik heb de Sub9 van speakerland.nl als basis. Ik heb m'n onderdelen daar gekocht en kreeg de bouwtekening mee.
Ik heb vandaag zitten rekenen en tekenen op basis van Gamma hout (max 22mm) en het op maat laten zagen. Er stond een ervaren meubelmaker die het ook echt strak op maat zaagde.
Ik zal wel een eigen topic starten voor de foto's e.d.
Druten is niet al te ver dus als je hulp nodig hebt...
Ik dacht dat ik hier al gepost had maar niet dus.
Ik heb dezelfde driver (XXLS 12" 4 Ohm maar dan ALU), zonder slave overigens.
Ik heb ook met WinISD zitten spelen, samen met iemand van het forum hier (Hovingtim) en icm een gesloten kast zit je rond de 50L prima.
Ik heb de Sub9 van speakerland.nl als basis. Ik heb m'n onderdelen daar gekocht en kreeg de bouwtekening mee.
Ik heb vandaag zitten rekenen en tekenen op basis van Gamma hout (max 22mm) en het op maat laten zagen. Er stond een ervaren meubelmaker die het ook echt strak op maat zaagde.
Ik zal wel een eigen topic starten voor de foto's e.d.
Druten is niet al te ver dus als je hulp nodig hebt...


