Uh wat is er mis met de PEX 125?mischa72 schreef:Loop net de garage in en zie dat ik mijn machine onderschat heb: het is ook een 400. Sorry. Met een beetje grof schuurpapier gaat het eigenlijk te hard om echt nauwkeurig te kunnen werken.
Groeten,
Mischa
Laten we wel zijn, als je een beetje nauwkeurig werkt heb je geen machine nodig die millimeters tegelijk opvreet.
