Mijn excuses over het off topic gaan:Vuurkat schreef:Vuurkat schreef:Filter enz. moet je aan Yannick vragen...Dirk schreef:wie zou er weten wat voor filters enz ik erin moet zetten dan
Ontwerpen mag je helemaal zelf doen, als het niet het goede aantal liters is maak je 'm groter/kleiner.
@ Vuurkat
Ik merk al sinds geruime tijd dat je een jonge enthousiasteling bent met een passie voor DIY audio. Dit kan ik alleen maar toejuichen.
Maar ik stoor er aan het feit dat je op vele topics replies geeft waarbij je doet alsof je de grote wijsheid in pacht hebt. Maar je voegt in mijn ogen toch weinig constructiefs toe.
Verder doe je ook alsof je al enkele dingen zelf gemaakt hebt. Maar hier heb ik nog niets van gezien. Misschien moet ik eens beter rondkijken, het kan dus ook aan mij liggen. Maar ik lees al je replies met een dubbel gevoel.
Ik wil je niet persoonlijk aanvallen maar ik merk wel dat je hierdoor de beginners veel stof in de ogen strooit waar het helemaal niet nodig is. Er zijn hier maar enkele die zeer veel ervaring hebben en wij kunnen daar zeer veel van leren. Misschien is het een idee om voor je iets post eens nadenkt over hoe je iets constructief kan bijdragen?
En verder zou ik graag eens een paar van je bouwsels willen zien. Hoe eenvoudig ze ook mogen zijn.
Nogmaals ik wil je niet persoonlijk aanvallen en ik hoop dat je zeker verder gaat met je enthousiasme. En ik hoop dat je eens over mijn bedenkingen nadenkt.
Aan de mods. Als ik te ver ga heb ik er geen problemen mee dat deze post verwijderd word. Ik heb ne gewoon even mijn hart kunnen luchten.
ps: als er mensen zijn die mij niet geloven bekijk dit maar eens.


