Wat een verzameling aluminium profielen
Lekker inspiratie opgedaan. Wordt vervolgd ...
Moderator: Beheerdersteam
wel, dat vroeg ik me eigenlijk af, weglaten of niet weglaten.meanman64 schreef:Heb je de spoelen ook gemonteerd?Dit is eigenlijk niet nodig omdat je toch een inschakelvertraging hebt.
Het ziet er al lekker strak uit.
Het ronken van de trafo's zoals Ed aanhaalde kan een oorzaak hebben,je kan dus het beste stap voor stap dingen uittesten zonder dat er allerlei dingen (spoelen)tussen zitten.Tis maar om dingen te kunnen uitsluiten,wat je niet probeerd kan de oorzaak zijn,das mijn mening.Leeuwarden schreef:Waarom? Het ding werkt al 12 jaar goed...
die optie wil pas bij de opmaak van de andere amps gaan toepassen.b_force schreef:Zo te zien, kan je hier en daar maybe nog wat kleine modificaties doen. (hoewel het voor de rest wel een prima ding zal zijn)
ik heb een Weller station, een zware 100 watter en een tinbad.b_force schreef:Ik weet niet wat voor bout je hebt, maar ik kan je zeker een station aanraden, dat werkt (met een goede punt) zeker makkelijk.
Vertinnen gaat met een tinbad overigens ook wel lekker.
Als je een stopkontakt met randaarde gebruikt kun je de kast aan die randaarde hangen. De 0 VDC van de versterker dan dus niet tenzij je er een 0,01uF C'tje tussen hangt voor eventuele HF ontstoring.asterduc schreef:Vraagje:
- versterker aarden of niet aarden?
- nul DC aan het chassis of niet?
Tja,wij Belgen formuleren onze zinnen gewoon anders en gebruiken een andere woordenschat dat zal nog lang zo blijven.Als Ed mij maar verstaat is mij dat goedMaurice01 schreef:meanman64 schreef:In theorie mag het in Belgie niet omdat we een andere manier van aarding hebben.![]()
![]()
![]()
En dan vinden jullie het raar dat wij zo veel Belgen moppen hebben.....
ach weet je, WIJ OUDE BELGENMaurice01 schreef:meanman64 schreef:In theorie mag het in Belgie niet omdat we een andere manier van aarding hebben.![]()
![]()
![]()
En dan vinden jullie het raar dat wij zo veel Belgen moppen hebben.....