
Overzicht aluminium woofers (t.b.v. AL130 en NEO3PDR?)
Moderator: Beheerdersteam
-
NurEinTier
- Berichten: 25
- Lid geworden op: wo 27 dec 2006, 17:18
Qua looks vind ik de hivi m12 heel mooi.
http://www.swanspeaker.com/product/htm/view.asp?id=84
Alleen de prijs bevalt mij niet.
Voor dat geld kun je een top europees produkt kopen.
http://www.swanspeaker.com/product/htm/view.asp?id=84
Alleen de prijs bevalt mij niet.
Voor dat geld kun je een top europees produkt kopen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
En jawel... ze zijn in Nederland verkrijgbaar! Na Wavecor was wel te verwachten dat BMM ook deze drivers spoedig in zijn assortiment zou voeren, maar dit is eerder dan ik dacht..... de aluminium woofers en subwoofers van Dayton.
Andere drivers zijn trouwens ook goed vertegenwoordigd, maar daar ging dit topic niet over.
Andere drivers zijn trouwens ook goed vertegenwoordigd, maar daar ging dit topic niet over.
-
Barry
- LET OP: deze gebruiker heeft geen werkend emailadres, dus ontvangt ook geen notificaties.
- Berichten: 261
- Lid geworden op: ma 16 mei 2005, 19:21
- Locatie: Zaandam
Eindelijk!!Marp schreef:En jawel... ze zijn in Nederland verkrijgbaar! Na Wavecor was wel te verwachten dat BMM ook deze drivers spoedig in zijn assortiment zou voeren, maar dit is eerder dan ik dacht..... de aluminium woofers en subwoofers van Dayton.![]()
Andere drivers zijn trouwens ook goed vertegenwoordigd, maar daar ging dit topic niet over.
Nu hoef ik niet bij PE te bestellen.
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Overzicht aluminium woofers (t.b.v. AL130 en NEO3PDR?)
De XXLS12/308ALU kan ik inmiddels uit mijn onderschrift schrappen. Het laatste exemplaar gaat de deur uit voor 125,-
Re: Overzicht aluminium woofers (t.b.v. AL130 en NEO3PDR?)
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken voor een driver in een subwoofer. De mogelijkheden zijn eindeloos. En als ik dit topic lees denk ik: "Twee 8" woofers zou ook mooi zijn! Minder conus oppervlak dan een 12", maar het zou er wel eens heel mooi uit kunnen zien, zo klein, en het klinkt, zo te lezen, geweldig". Onder geweldig versta ik een woofer die zeer geschikt is voor muziek maar ook kan 'knallen' tijdens een film. Zucht.... 
