Ucd400 dual mono en Voorversterker

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

als schakelaar zelf is dat niet boeiend, echter om via je afstandsbediening dat te doen, is wat lastiger. (zeker om je versterker op een soort standby functie te zetten)

Echter heb je iets van 8 ingangen, dus daar zou je er sowieso eentje van kunnen pakken (en dan een ingang opofferen).

Dan kan je sowieso de versterker uitzetten en bv je lcd.

Hij staat dan nog niet helemaal echt op standby.
Trigger01
Berichten: 63
Lid geworden op: di 23 jan 2007, 18:45
Locatie: Omgeving Heerlen

Bericht door Trigger01 »

Er zit een IC bij van Philips waardoor de versterker op een afstandbediening werkt. Het is inderdaad wel niet om hem in en uit te schakelen maar daarvoor kom ik mijn stoel wel uit;)
Kanaalselectie en volume is voldoende voor mij.

Christian
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

een actieve voorversterker heeft wel altijd een voordeel dat je nooit problemen gaat krijgen met de uitgangsimpedantie van verschillende apparaten.

Het is het gemak af wegen tegen kwaliteit...
Gesloten