als schakelaar zelf is dat niet boeiend, echter om via je afstandsbediening dat te doen, is wat lastiger. (zeker om je versterker op een soort standby functie te zetten)
Echter heb je iets van 8 ingangen, dus daar zou je er sowieso eentje van kunnen pakken (en dan een ingang opofferen).
Dan kan je sowieso de versterker uitzetten en bv je lcd.
Hij staat dan nog niet helemaal echt op standby.
Ucd400 dual mono en Voorversterker
Moderator: Beheerdersteam
