Weet niet of ik er helemaal blij mee moet zijn, maar toch. Heb behoorlijk veel tijd erin gestoken en dan is het zonde om ermee te stoppen.
Aan de andere kant: als het resultaat matig is dan zou ik het ook zonde van mijn tijd vinden.
Het middengedeelte van het hout is inderdaad zachter dan de buitenkant (ja, het komt overigens uit België Ed!! sorry!), maar ik hoopte eigenlijk dat ik met dat dunne vloeibare spul het wat beter kon maken.
Nu was er ook nog eens de complicatie dat ik waarschijnlijk de luidsprekers niet eens in de woonkamer van mijn nieuwe huis kwijt kan. Misschien toch maar besluiten om er een streep door te zetten
