Mooie powerswitch gezocht
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Bart, vandaag zag ik iets wat in hamont bij EPH wordt verkocht voor ongeveer 7 euro: http://www.ohmeron.be/schakelaars.html
Ik heb het idee dat je er geen netspanning mee kan schakelen (iets van 2 ampere, zegt je dat wat?), maar erg duur is het niet. Zagen er redelijk netjes uit, al waren ze vrij klein (1,6 cm omtrek ofzo?)
Is het misschien iets voor je? dit is de fabrikant: http://www.ohmeron.be/schakelaars.html
Jan
Ik heb het idee dat je er geen netspanning mee kan schakelen (iets van 2 ampere, zegt je dat wat?), maar erg duur is het niet. Zagen er redelijk netjes uit, al waren ze vrij klein (1,6 cm omtrek ofzo?)
Is het misschien iets voor je? dit is de fabrikant: http://www.ohmeron.be/schakelaars.html
Jan
