ik heb zojuist het draadje doorgelezen, en vraag me af hoe het met de gezondheid van Guido gaat. En wat een team, dat Katrien alles opgepakt heeft.
Helaas heb ik zelf te veel spullen, maar ik wilde wel alsnog even reageren en een hart onder de riem steken. Alle goeds daar, en succes met de verkoop van al die projecten waar anderen mooi hun tijd in kunnen gaan steken
