Pagina 2 van 2

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: di 10 jun 2025, 21:02
door shovel
Dankjewel voor jullie reactie!

Van het weekend ze voor het eerst laten spelen. Moeten alleen nog hoekjes op en de voeten

Versterker op de foto heb ik ook zelf gemaakt. Is een 19 inch rek versterker gefreesd uit een blok aluminium

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: di 10 jun 2025, 21:41
door Shadow
Lekker bezig!

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: wo 11 jun 2025, 19:49
door Walt
Dat zal wel lekker doordrukken lijkt me!

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: wo 11 jun 2025, 20:33
door rikpost
Aardig subje 8) :kwijl:

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: wo 11 jun 2025, 21:19
door rodi
Tof project! Mooi met dat aluminium. Hoe kan je dat zo netjes frezen?
Heb je ook de eq toegepast die ze voorstellen om het document wat in het begin van dit draadje staat?
En als ik het goed begrijp heb je er hier 2 van?

Ik zie 135db geluidsdruk op 25hz. Dat moet je voelen! 8)
Wat voor feestje geef jij hier mee?

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: do 12 jun 2025, 22:31
door shovel
Bedankt!
Je bedoelt dat aluminium frezen?
Frezen is mijn beroep en we hebben op het werk daar professionele machines voor. Daarmee krijg je dat makkelijker netjes.

Dat klopt de 2 de is ook bijna klaar.
Van het weekend gaan we een podium maken dus ik ben bang dat ik geen tijd heb om er verder mee te gaan.

Nee de eq heb ik nog niet toegepast. Heb een behringer maar ik weet zo het type niet maar ik denk niet dat die dat kan. Ik heb ook een hypex dlcp liggen dus ik wilde kijken of ik dat daar mee kan doen. Daar heb ik nog wel een vraagje over. Moet je op een van de 2 pinnen van J17 spanning zetten om hem uit zijn slaap modus te krijgen?

Het zijn geen bijzondere feestjes gewoon een bandje en een dj


Edit ik heb het al gevonden had de netwerk kabel in de verkeerde poort zitten daarom ging die niet aan

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: za 14 jun 2025, 13:31
door shovel
Ik heb hoekjes geprint met de 3D printer

En vandaag er op gezet.
Had alleen schroefjes tekort dus woensdag avond wil ik ze afmaken

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: zo 15 jun 2025, 9:29
door Walt
Waarom niet de standaard flightcase bolhoeken dan? Stuk robuuster dan geprint lijkt me..?

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: zo 15 jun 2025, 11:12
door beijert
Dit ziet er wel strakker uit dan de standaard bolhoeken. Gewoon wat minder hard mee gooien.
Screenshot_2025-06-15-11-11-27-767_com.android.chrome-edit.jpg

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: ma 16 jun 2025, 12:01
door shovel
Hoi Walt,

Ik heb deze niet gebruikt omdat ik ze zelf echt heel lelijk vind.
Dit soort filament wat ik gebruik is wel een heel hard en sterk soort kunststof en op het werk printen wij hier klemvingers voor de robot en dat gaat erg goed.

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: ma 16 jun 2025, 18:40
door Walt
Smaken verschillen, ik vind het contrast zwart hoekje en aluminium profielen dan weee niet zo fraai.

Groetjes Walter

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: vr 20 jun 2025, 12:48
door shovel
Ze zijn ondertussen klaar

Maar de speakers en handvaten zijn ook zwart dus ik vind het er wel bij passen

Re: Menig over ontwerp

Geplaatst: vr 20 jun 2025, 14:50
door Walt
En drukken ze een beetje goed door?